de der plukveer der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. september 2011

NinaNymannMadsen

ja nu bliver jeg nød til at spørge.

jeg har mange plukveer efterhånden. men puha nogen gange når de kommer får jeg helt varmen at det og begynder at svede. og andre gange kan jeg mærke det spænder helt op i hovedet når det er. kan det virkelig passe at de skal være så voldsomme.?

de gør ikke ondt det spænder bare. bliver også nød til at trække vejret ekstra dybt når det er men det har jeg hørt og læst skulle være normalt.

spørg fordi jeg slet ikk kan huske hvordan de var da jeg ventede min datter.

håber nogen kan svare

er forresten 35+3 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

NinaNymannMadsen

slet ingen der kan svare?

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

Kan da sagtens være der er noget under opsejling... Men tænker at du skal ringe til FG hvis du er bekymret... De kan jo evt. køre en strimmel på dig

Anmeld

7. september 2011

NinaNymannMadsen

Muhmi skriver:

Kan da sagtens være der er noget under opsejling... Men tænker at du skal ringe til FG hvis du er bekymret... De kan jo evt. køre en strimmel på dig

er ikke bekymret endnu hvertfald. men tænkte bare om det kunne var normalt eller om det er fordi jeg nærmere mig målet at de er blevet lidt voldsommere.

håber selvf bebs bliver der inde bare lige 2 uger endnu.

er begyndt at ha mens agtige smerter et par gange om dagen hvor jeg lige bliver nød til at stoppe op og trække vejret dybt.

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

NNM skriver:

er ikke bekymret endnu hvertfald. men tænkte bare om det kunne var normalt eller om det er fordi jeg nærmere mig målet at de er blevet lidt voldsommere.

håber selvf bebs bliver der inde bare lige 2 uger endnu.

er begyndt at ha mens agtige smerter et par gange om dagen hvor jeg lige bliver nød til at stoppe op og trække vejret dybt.

Uuuh... Lyder da i hvert fald som om der snart sker noget....  men ja, bebsi må vist gerne lige blive derinde to uger endnu

Anmeld

7. september 2011

NinaNymannMadsen

Muhmi skriver:

Uuuh... Lyder da i hvert fald som om der snart sker noget....  men ja, bebsi må vist gerne lige blive derinde to uger endnu

så er det ikk bare mig der syntes at det godt kunne virke som om der er noget under opsejling.

men ja 2 uger endnu så er jeg godt tilfreds.

min store pige er født i uge 38+6 så håber lidt jeg også føder lidt før termin den her gang.

Anmeld

7. september 2011

banditten2011

NNM skriver:

ja nu bliver jeg nød til at spørge.

jeg har mange plukveer efterhånden. men puha nogen gange når de kommer får jeg helt varmen at det og begynder at svede. og andre gange kan jeg mærke det spænder helt op i hovedet når det er. kan det virkelig passe at de skal være så voldsomme.?

de gør ikke ondt det spænder bare. bliver også nød til at trække vejret ekstra dybt når det er men det har jeg hørt og læst skulle være normalt.

spørg fordi jeg slet ikk kan huske hvordan de var da jeg ventede min datter.

håber nogen kan svare

er forresten 35+3 idag.

jeg har os rigtig mange plukveer godt nok ikk med den følelse men bar at det hele trækker sig sammen..

var oppe og få kørt en strimmel sidste uge og der havde jeg 4 på 10min men det kunne være på grund af blærebetændelsen havde afsluttet pillerne et par dage før.. men har stadig mange syntes de er ret irriterende selvom de ikk gør ondt, er forresten 30+6 idag

Anmeld

7. september 2011

NinaNymannMadsen

banditten2011 skriver:

jeg har os rigtig mange plukveer godt nok ikk med den følelse men bar at det hele trækker sig sammen..

var oppe og få kørt en strimmel sidste uge og der havde jeg 4 på 10min men det kunne være på grund af blærebetændelsen havde afsluttet pillerne et par dage før.. men har stadig mange syntes de er ret irriterende selvom de ikk gør ondt, er forresten 30+6 idag

okay. ved jeg ikke har blærebetændelse.

men ja det er rigtig irriterende når de er der.

Anmeld

7. september 2011

banditten2011

NNM skriver:

okay. ved jeg ikke har blærebetændelse.

men ja det er rigtig irriterende når de er der.

jaah det er så men forhåbentligt er det med til at gøre det nemmere i sidste ende hehe

Anmeld

7. september 2011

NinaNymannMadsen

banditten2011 skriver:

jaah det er så men forhåbentligt er det med til at gøre det nemmere i sidste ende hehe

Ja. Man kan jo kun håbe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.