Hvilken regnjakke/frakke/sæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2011

TineA

.. Til mor her? Jeg leder efter en ordenlig regnjakke, som samtidig godt må være pæn. Jeg skal have mig et sæt, med bukser til, men der køber jeg et billigt et - det er primært til arbejde, nemlig.

Men vil gerne have en pæn jakke/frakke.

Kan I flashe Jeres? Danefæ er rigtig flot, men lidt for dyrt

Så please, kom med nogle gode forslag, søde piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

TineA

Orv, ville også gerne vide om I ved hvor man kan få et billigt regnsæt?

Anmeld

7. september 2011

chael

W.. skriver:

.. Til mor her? Jeg leder efter en ordenlig regnjakke, som samtidig godt må være pæn. Jeg skal have mig et sæt, med bukser til, men der køber jeg et billigt et - det er primært til arbejde, nemlig.

Men vil gerne have en pæn jakke/frakke.

Kan I flashe Jeres? Danefæ er rigtig flot, men lidt for dyrt

Så please, kom med nogle gode forslag, søde piger!

Jeg er forelsket i Danefæ og Ilse Jacobsen.

Ellers så syntes jeg jo at Helly Hansen laver nogen meget fede jakker også, især den i retro gul

Men alle er det dyre frakker. Har desværre ikke forelsket mig i nogen billigere Typisk.

Men du kan også finde dem brugt på nettet, eller på tilbud, når de nye kollektioner kommer.

*CAmilla 37+0

Anmeld

7. september 2011

Anne85

Lige med regntøj vælger jeg praktisk fremfor smart da jeg fx cykler til og fra arbejde + ofte bruger det på udflugter og leg med ungerne. Så jeg vil anbefale et lækkert Helly Hansen sæt... jeg elsker mit

Anmeld

7. september 2011

TineA

chael skriver:

Jeg er forelsket i Danefæ og Ilse Jacobsen.

Ellers så syntes jeg jo at Helly Hansen laver nogen meget fede jakker også, især den i retro gul

Men alle er det dyre frakker. Har desværre ikke forelsket mig i nogen billigere Typisk.

Men du kan også finde dem brugt på nettet, eller på tilbud, når de nye kollektioner kommer.

*CAmilla 37+0

Uh, jeg elsker det gule regntøj.. Du ved det der retro-gule!  Dét må jeg eje.. Men hvem laver det? Har kigget lidt på dba og ts, men det er mest IJ og Danefæ-jakker.

Anmeld

7. september 2011

TineA

Anne85 skriver:

Lige med regntøj vælger jeg praktisk fremfor smart da jeg fx cykler til og fra arbejde + ofte bruger det på udflugter og leg med ungerne. Så jeg vil anbefale et lækkert Helly Hansen sæt... jeg elsker mit

Ja, jeg burde også være lidt praktisk, meeen.. Vil gerne have en "pæn" og en praktisk! HH er bare lidt for dyrt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.