Moderkagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Amelia<3

Hej...

Jeg har været til min 2 scanning her i torsdags, babyen har det godt. Sygrplejskeren sagde til mig at det kan være at jeg skal føde på kejsersnit, da min moderkagen ligger lidt langt nede, men jeg skal til scanning igen i marts og tjekke det nærmer...

Er der nogen der har prøvet det samme? Eller kender noget til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Stumpen

Hej..

Jeg har ikke, men min søster har ved de to sidste graviditeter været udsat for det samme.. (hun er i skrivende stund gået en uge over).. Men altså i begge tilfælde er moderkagen rykket sig, så hun har kunne føde vaginalt, men om denne af en anden grund ender i ks kan kun tiden vise..
Men om den ofte flytter sig ved jeg faktisk ikke.. Ville bare fortælle at den godt kan
Qnus Anja..

Anmeld

18. januar 2009

Amelia<3

Det er da godt, håber at det ender også sådan for mig

Anmeld

5. februar 2009

Tina2

Min har begge gange sidder på ydersiden af maven og startet helt nede, men begge gange er den rykket op, så jeg har kunnet føde normalt begge gange:-)

Anmeld

6. februar 2009

Mca<3

Min rykkede også op rimeligt sent

Anmeld

6. februar 2009

Munder

Jeg havde samme oplevelse.

Min moderkage havde først flyttet sig 3 uger før termin, jeg gik derfor til rimelig mange skanninger til sidst, men de rykkede sig

Anmeld

6. februar 2009

Amelia<3

Det er da dejligt at det kan komme på plads igen, for jeg håber at den gøre det ved mig også, for vil meget gerne føde normalt.

Anmeld

12. februar 2009

Ceciliesmoar

Da jeg ventede Gustav sad moderkagen også langt nede og der var tvivl om jeg måtte føde normalt. Men da jeg kom til scanning 10 uger før termin havde moderkagen flyttet sig...
Men for at din moderkage har flyttet sig til næste scanning...

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

Ceciliesmoar skriver:

Da jeg ventede Gustav sad moderkagen også langt nede og der var tvivl om jeg måtte føde normalt. Men da jeg kom til scanning 10 uger før termin havde moderkagen flyttet sig...
Men for at din moderkage har flyttet sig til næste scanning...

Tak, håber også at min rykker sig tilbage, vil så gerne føde normalt

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

- skriver:

Samme her hvis Gustav bare skiftes ud med Cassandra

Fik I så også at vide at det kunne være at i skulle have kejsersnit???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.