isabellamor skriver:
bare rolig. du kan spørge ALLE herinde jeg har handlet med... jeg er en meget ærlig person og jeg sender ALTID med det samme jeg kan se pengene på kontoen. og jeg foretrækker også at jeg skriver når jeg kan se pengene på kontoen, og når jeg sender og forventer at få et svar om pakken er modtaget
vi gør det sådan at du overføre pengene på min konto incl portoen. jeg sender pakken så snart pengene er gået ind.. hvis du har nordea ligesom jeg, så kan jeg se pengene med det samme de er overført og pakken sendes hvis det er muligt samme dag eller dagen efter med mindre vi rammer en dag posthuset har lukket
og så får du besked fra mig når jeg har sendt...
Jeg har Salling Bank.. En lokal bank herovre, så der vil nok gå en dag før pengene går ind.. Men det lyder som en aftale... Vi vil gerne have sendt den som en pakke til døren for 80.- 
Så hvis du sender mig dit reg.- og kontonnummer, så overfører jeg penge til dig med det samme, og så skulle de meget gerne gå ind i morgen eller fredag
Så kan du selv vælge om du sender pakken fredag eller mandag 
Håber ikke du tog det for nært, min tvivl... Man hører jo bare ofte om folk der bliver snydt over nettet
Desværre....
Anmeld