økotex babydyne fra Danica

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.551 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Isabella_mor

70% bløde andedun.

30% ande småfjer

100% blødt tætvævet bomuld.

dynen er aldrig brugt, jeg købte denne og fik en til i gave, og jeg har kun haft brug for en... 

måler 100x70. altså alm babydynestørrelse..

den er super lækker, og perfekt til liften og babysengen her til efteråret og vinteren...  

kom med bud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Mor.til.stjernebørn

isabellamor skriver:

70% bløde andedun.

30% ande småfjer

100% blødt tætvævet bomuld.

dynen er aldrig brugt, jeg købte denne og fik en til i gave, og jeg har kun haft brug for en... 

måler 100x70. altså alm babydynestørrelse..

den er super lækker, og perfekt til liften og babysengen her til efteråret og vinteren...  

kom med bud. 

200 kr. og så betaler vi selv for fragten?

Anmeld

7. september 2011

Isabella_mor

NovaNataly skriver:

200 kr. og så betaler vi selv for fragten?

det er en aftale sender du en pb... 

jeg ved ikke hvad portoen bliver, men jeg tror ikke det bliver mere end 40-50 kroner.. ca.

Anmeld

7. september 2011

Mor.til.stjernebørn

isabellamor skriver:

det er en aftale sender du en pb... 

jeg ved ikke hvad portoen bliver, men jeg tror ikke det bliver mere end 40-50 kroner.. ca.

Du kan lige sende mig et kontonummer og sådan jeg kan sætte pengene ind på... Men hvordan gør vi det, for man høre jo så tit om folk der bliver snydt over nettet? :/

Anmeld

7. september 2011

Isabella_mor

NovaNataly skriver:

Du kan lige sende mig et kontonummer og sådan jeg kan sætte pengene ind på... Men hvordan gør vi det, for man høre jo så tit om folk der bliver snydt over nettet? :/

bare rolig. du kan spørge ALLE herinde jeg har handlet med... jeg er en meget ærlig person og jeg sender ALTID med det samme jeg kan se pengene på kontoen. og jeg foretrækker også at jeg skriver når jeg kan se pengene på kontoen, og når jeg sender og forventer at få et svar om pakken er modtaget  

vi gør det sådan at du overføre pengene på min konto incl portoen. jeg sender pakken så snart pengene er gået ind.. hvis du har nordea ligesom jeg, så kan jeg se pengene med det samme de er overført og pakken sendes hvis det er muligt samme dag eller dagen efter med mindre vi rammer en dag posthuset har lukket  

og så får du besked fra mig når jeg har sendt...  

Anmeld

7. september 2011

Mor.til.stjernebørn

isabellamor skriver:

bare rolig. du kan spørge ALLE herinde jeg har handlet med... jeg er en meget ærlig person og jeg sender ALTID med det samme jeg kan se pengene på kontoen. og jeg foretrækker også at jeg skriver når jeg kan se pengene på kontoen, og når jeg sender og forventer at få et svar om pakken er modtaget  

vi gør det sådan at du overføre pengene på min konto incl portoen. jeg sender pakken så snart pengene er gået ind.. hvis du har nordea ligesom jeg, så kan jeg se pengene med det samme de er overført og pakken sendes hvis det er muligt samme dag eller dagen efter med mindre vi rammer en dag posthuset har lukket  

og så får du besked fra mig når jeg har sendt...  

Jeg har Salling Bank.. En lokal bank herovre, så der vil nok gå en dag før pengene går ind.. Men det lyder som en aftale... Vi vil gerne have sendt den som en pakke til døren for 80.-

Så hvis du sender mig dit reg.- og kontonnummer, så overfører jeg penge til dig med det samme, og så skulle de meget gerne gå ind i morgen eller fredag Så kan du selv vælge om du sender pakken fredag eller mandag

Håber ikke du tog det for nært, min tvivl... Man hører jo bare ofte om folk der bliver snydt over nettet Desværre....

Anmeld

7. september 2011

Isabella_mor

NovaNataly skriver:

Jeg har Salling Bank.. En lokal bank herovre, så der vil nok gå en dag før pengene går ind.. Men det lyder som en aftale... Vi vil gerne have sendt den som en pakke til døren for 80.-

Så hvis du sender mig dit reg.- og kontonnummer, så overfører jeg penge til dig med det samme, og så skulle de meget gerne gå ind i morgen eller fredag Så kan du selv vælge om du sender pakken fredag eller mandag

Håber ikke du tog det for nært, min tvivl... Man hører jo bare ofte om folk der bliver snydt over nettet Desværre....

jeg forstår godt at folk tvivler. det er jo svært at vide hvem man kan stole på og så især med salg over nettet på den måde... men jeg lover dig 200% at du kan stole på mig..

jeg skriver lige så snart jeg har set pengene på kontoen, og ligeså snart jeg sender pakken hvis de er gået ind i morgen så sender jeg allerede i morgen men jeg skriver lige og så får du evt også det der tracking nummer der... 

Anmeld

7. september 2011

Isabella_mor

dynen er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.