underholdning til et 9 mdrs barn! Hvad hitter hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. september 2011

elvital

...for her hjemme er det Teletubbies med "hoppe hoppe hoppe" afsnittet. Intet slår teletubbies. Og hvis det bliver vist på Iphonen så er det bare endnu bedre!!! For så kan man også få lov til at savle på telefon samtidig!!!! Woop Woop! Bertram is in heaven!

-men mor hun er dælme ved at være træt af at høre ordet "hoppe"! Så købte i frustration en tromme til ham bare for at finde et nyt hit (det er et krav at nye hit larmer -for ellers blir det overhovedt ikke godkendt). Men må erkende at det var en fiasko. Det eneste der duer er teletubbies!!!!!!

Hvad har I der hjemme som HVER GANG virker hvis den lille er ked, utilfreds eller bare rastløs?

Jeg har en drøm om økologisk trælegetøj... meennn den kan økomor godt pakke sammen! Det er for oldschool til min søn åbenbart!

Kram Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Dansker I Holland

...for her hjemme er det Teletubbies med "hoppe hoppe hoppe" afsnittet. Intet slår teletubbies. Og hvis det bliver vist på Iphonen så er det bare endnu bedre!!! For så kan man også få lov til at savle på telefon samtidig!!!! Woop Woop! Bertram is in heaven!

-men mor hun er dælme ved at være træt af at høre ordet "hoppe"! Så købte i frustration en tromme til ham bare for at finde et nyt hit (det er et krav at nye hit larmer -for ellers blir det overhovedt ikke godkendt). Men må erkende at det var en fiasko. Det eneste der duer er teletubbies!!!!!!

Hvad har I der hjemme som HVER GANG virker hvis den lille er ked, utilfreds eller bare rastløs?

Jeg har en drøm om økologisk trælegetøj... meennn den kan økomor godt pakke sammen! Det er for oldschool til min søn åbenbart!

Kram Ditte

Hehe jamen herhjemme har vi sådan en smart en som spiller musik og den får ALTID et smil på hendes læber Et billede er vedhæftet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2011

elvital

Dansker I Holland skriver:

Hehe jamen herhjemme har vi sådan en smart en som spiller musik og den får ALTID et smil på hendes læber Et billede er vedhæftet

Godt at se at det heller ikke er træ legetøj der har første pladsen hos jer! Den ser fin ud den musik dims der

Anmeld

7. september 2011

Rosa

I den alder var iPhones og generelt telefoner også et kæmpehit! Det er er det sådan set stadig og nu kan han selv låse selv de mest finurlige smartphones op selv  Ellers var bjælder, trommer og rasler spændende, men ikke et works-every-time-kæmpehit. Teletubbies havde en kort æra, men derefter gik det over til Emil fra Lønneberg - INTET slår Emil!!! 

Anmeld

7. september 2011

elvital

Rosa skriver:

I den alder var iPhones og generelt telefoner også et kæmpehit! Det er er det sådan set stadig og nu kan han selv låse selv de mest finurlige smartphones op selv  Ellers var bjælder, trommer og rasler spændende, men ikke et works-every-time-kæmpehit. Teletubbies havde en kort æra, men derefter gik det over til Emil fra Lønneberg - INTET slår Emil!!! 

Iphones er dyrt legetøj og har fundet ud af at en iPod også er ok! -men glæder mig ik til han også kan låse dem op! Haha oh no!

Anmeld

7. september 2011

LinLin

Kram Ditte

Adam kan godt lide at se Pocoyo

Og så har han sådan en "snurretop" hvor man trykker ned og så drejer det indeni rundt!

BELLINO snurretop

Men ellers er hans storebrors bøger og tog et hit!

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Kram Ditte

Her er det rotten fra ikea, og når hun er ked af det er det ikea-poseholderen som er sjov at røre ved (hun er knap 11 mdr)
Men ellers er hun VILD med musik, og også gerne youtube.com på mobilen, så man selv kan holde den.
Ramasjang er også cool.

Anmeld

7. september 2011

sne190810

Altså min datter har ALDRIG rigtig vist interesse for legetøj ..

Hun gider måske lige i 5 min. men så er det så det ..

.. Så jeg har faktisk aldrig rigtig gidet at købe legetøj som sådan til hende   Nu er hun godt nok 1 år, men kan godt huske da hun var omkring din søns alder.

Hun syntes alt andet end babylegetøj var/er sjovt. Jeg har engang haft en papkasse stående inde i min stue (pynter riiiigtig meget i en 2værelses! høhø) fordi den var bare et hit at stå op af, og klappe på med hænderne. Til sidst da hun blev mere og mere mobil, fandt hun også ud af hun kunne kravle derop og sidde ...

.. Hun begyndt så bare at pive hvergang hun kom i tanke om hun ikke kunne komme ned igen!

Ellers så er det også et hit at lege ude på badeværelset, for der har moar alle mulige kasser som kan tømmes! Eller i køkkenet .. 

Tit ser der sådan her ud hos os (billed vedhæftet længere nede..)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2011

132319

sne190810 skriver:

Altså min datter har ALDRIG rigtig vist interesse for legetøj ..

Hun gider måske lige i 5 min. men så er det så det ..

.. Så jeg har faktisk aldrig rigtig gidet at købe legetøj som sådan til hende   Nu er hun godt nok 1 år, men kan godt huske da hun var omkring din søns alder.

Hun syntes alt andet end babylegetøj var/er sjovt. Jeg har engang haft en papkasse stående inde i min stue (pynter riiiigtig meget i en 2værelses! høhø) fordi den var bare et hit at stå op af, og klappe på med hænderne. Til sidst da hun blev mere og mere mobil, fandt hun også ud af hun kunne kravle derop og sidde ...

.. Hun begyndt så bare at pive hvergang hun kom i tanke om hun ikke kunne komme ned igen!

Ellers så er det også et hit at lege ude på badeværelset, for der har moar alle mulige kasser som kan tømmes! Eller i køkkenet .. 

Tit ser der sådan her ud hos os (billed vedhæftet længere nede..)

Sådan er min datter også (noget siger mig at de to trunter er ret ens på mange punkter )

Det der hitter mest herhjemme, er mit køkkenskab med gryder osv. Det er altid rodet ud over hele gulvet når jeg laver mad

Anmeld

7. september 2011

Dansker I Holland

elvital skriver:

Godt at se at det heller ikke er træ legetøj der har første pladsen hos jer! Den ser fin ud den musik dims der

Hehe ja vi har ikke noget videre trælegetøj smiler... Kender du dem her ? Vedhæfter lige et link

http://www.growingyourbaby.com/2009/10/04/eco-fabulous-everearth-wooden-toy-collection/max30934/

Vi har ikke lige præcist den på billedet, men ligesom den har vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.