Gud hvor har det været en lang nat....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Mira0911

Jeg gik i seng igår ved 24 tiden... Var godt træt og skulle bare sove...  Udover det havde Julie feber og mavekneb, som var helt væk hertil morgen... 

Jeg har bare lagt hele natten, vendt og drejet mig, hørt på forskellige lyde fra Julie, snorken fra hunden, kæresten og Julie... Når jeg endelig faldt hen, var det kun for en kort stund... 

Flere gange sagde jeg til kæresten at jeg kunne simpelthen ikke sove eller finde ro i kroppen til det... Puh altså, og var på toilet op til flere gange, og hver gang var oppe spændte det godt i lændet... Det er væk nu... Øv altså.. 

Efter kæresten og Julie tog afsted, fik jeg da sovet knap 4 timer uden problemer...  Er stadig noget så træt... 

Andre der har haft sådan nogle nætter hvor i bare er vågen hele tiden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Nitz - <3 David

Pyha det kender jeg alt til.. Sidste år gik jeg ned med stress.. og havde SÅ mange nætter hvor jeg bare vågnede konstant.. Alle små lyde blev bare MØG irreterende..
Det er SÅ træls at have sådan nogle nætter..
Jeg har lige været igennem en omgang forkølelse.. der havde jeg også en enkelt nat hvor jeg havde det sådan.. man blir helt rastløs.. Jeg plejer at stå op og ta et glas vand eller mælk.. og så ligge mig på sofaen.. det hjælper nogle gange her.. Men jeg gør det mest fordi kæresten også sover uroligt når jeg gør..

Anmeld

7. september 2011

Nitz - <3 David

Pyha det kender jeg alt til.. Sidste år gik jeg ned med stress.. og havde SÅ mange nætter hvor jeg bare vågnede konstant.. Alle små lyde blev bare MØG irreterende..
Det er SÅ træls at have sådan nogle nætter..
Jeg har lige været igennem en omgang forkølelse.. der havde jeg også en enkelt nat hvor jeg havde det sådan.. man blir helt rastløs.. Jeg plejer at stå op og ta et glas vand eller mælk.. og så ligge mig på sofaen.. det hjælper nogle gange her.. Men jeg gør det mest fordi kæresten også sover uroligt når jeg gør..

Anmeld

7. september 2011

Mauser.

Hver nat søde er oppe ihvertfald 10 gange om natten og kan bare IKKE sove !

Anmeld

7. september 2011

norenberg

ja det har jeg haft i alle mine graviditeter ca fra uge 20 af...total rastløshed og uro i kroppen...har tit sat oppe om natten i flere uger pga det....og om dagen er man så bare væltet om kuld af udmattelse...

Anmeld

7. september 2011

Maise

sad ofte oppe til 2-3 hver nat den sidste halvdel af graviditeten. Hormoner der farer rundt sagde min læge.

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hver nat søde er oppe ihvertfald 10 gange om natten og kan bare IKKE sove !

det er så den første nat jeg har haft, hvor jeg slet ikke har sovet bare været urolig og vendt og drejet mig, har ikke bøvlet med det før... 

Anmeld

8. september 2011

mamiolvi

Mira0911 skriver:

Jeg gik i seng igår ved 24 tiden... Var godt træt og skulle bare sove...  Udover det havde Julie feber og mavekneb, som var helt væk hertil morgen... 

Jeg har bare lagt hele natten, vendt og drejet mig, hørt på forskellige lyde fra Julie, snorken fra hunden, kæresten og Julie... Når jeg endelig faldt hen, var det kun for en kort stund... 

Flere gange sagde jeg til kæresten at jeg kunne simpelthen ikke sove eller finde ro i kroppen til det... Puh altså, og var på toilet op til flere gange, og hver gang var oppe spændte det godt i lændet... Det er væk nu... Øv altså.. 

Efter kæresten og Julie tog afsted, fik jeg da sovet knap 4 timer uden problemer...  Er stadig noget så træt... 

De sidste

Anmeld

8. september 2011

mamiolvi

Mira0911 skriver:

Hov de sidste 14 dage har været et rent helvde for mig om natten, vendt og drejet mig , gået rundt oppe ... Har fået alt for lidt søvn og føler mig.nu udbrændt og uden kræfter ... det går så meget ud over min familie min store dreng på 11 og tvillingerne på ti... jeg tør ikke sove om dagen for så kan jeg slet ikke sove om natten... æv æv

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

norenberg skriver:

ja det har jeg haft i alle mine graviditeter ca fra uge 20 af...total rastløshed og uro i kroppen...har tit sat oppe om natten i flere uger pga det....og om dagen er man så bare væltet om kuld af udmattelse...

Det her var den allerførste nat i min graviditet at jeg bare ikke kunne sove eller noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.