Jeg var et par dage efter min mens stoppede sammen med en fyr jeg har noget kørende med, og i farten glemte vi beskyttelse, det er meget dumt det ved jeg, men sket er sket og kan ikke rigtig lave det om..
men nu får jeg noget der minder om ligamentsmerter når jeg vender mig for hurtigt i sengen eller strækker kroppen og er lidt bange for at skaden er sket.. :/
Men kan man godt få de der smerter uden at være gravid?? Jeg skal have min mens den 12, og jeg kan altid sætte uret efter hvornår den kommer, da den altid kommer mellem 10 og 12 den 12 i hver måned..
Kan jeg teste nu?? eller er det bedst at vente de sidste 5 dage og så se om den kommer?? hvis jeg skulle være gravid er det ikke et barn jeg ønsker da jeg ikke er i et fast forhold med fyren, og det nok heller ikke kommer til at ske, og jeg ved at ham fyren her ikke ønsker flere børn, og jeg vil ikke ende med at blive alene med 2 børn.. derfor vil jeg jo gerne have det fjernet så hurtig som muligt så det bliver mindst smertefuldt psykisk for mig.. altså det vil sige inden det i min verden bliver til et barn emd et hjerte der banker og det hele..
Anmeld