Hej tøser!
Nu er jeg ret obs på min vægtøgning fordi jeg tog 30kilo på med min første og det har jeg virkelig IKKE tænkt mig at gøre igen. Dem tog jeg allesammen på de første trimestre altså inden 6mdr
Og så stagnerede min vægt sig HELDIGVIS.
Nå men derfor har jeg holdt godt øje - ikke nødvendigvis passet på, for det er godt nok blevet kørt kager ind indenbords særligt kan jeg huske den konfektkage (chokolade, æg og smør) som jeg gav da jeg stoppede mit projektarbejde i fredags eller den jordbærkage som min søn og jeg lavede i mandags
MU-U-UMS!
Så jeg er ikke fanatisk men passer alligevel på. Da jeg var til egen læge her d.1/9 så havde jeg taget 3 kilo på. Det var helt acceptabelt iflg min læge men jeg var lidt... 3 kilo det er lidt meget hvis man kun vil tage 10 kilo max i det hele. Nå men jeg gik så på vægten i dag med gru
For har ligget syg og som sagt var der lige de to vidunderlige kager ind imellem den sidste vægtmåling og så nu...
Dommen lød på 0 kilo
Jeg har simpelthent tabt mig! 
Så nu er jeg i uge 14+6 og har intet taget på! Yeah mig! Og med min første havde jeg nu taget +15kilo på! Synes selv jeg er lidt sej! 
Anmeld