Vægtøgning som gravid 15.uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.223 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. september 2011

<3

Hej tøser!

Nu er jeg ret obs på min vægtøgning fordi jeg tog 30kilo på med min første og det har jeg virkelig IKKE tænkt mig at gøre igen. Dem tog jeg allesammen på de første trimestre altså inden 6mdr Og så stagnerede min vægt sig HELDIGVIS.

Nå men derfor har jeg holdt godt øje - ikke nødvendigvis passet på, for det er godt nok blevet kørt kager ind indenbords særligt kan jeg huske den konfektkage (chokolade, æg og smør) som jeg gav da jeg stoppede mit projektarbejde i fredags eller den jordbærkage som min søn og jeg lavede i mandags MU-U-UMS!

Så jeg er ikke fanatisk men passer alligevel på. Da jeg var til egen læge her d.1/9 så havde jeg taget 3 kilo på. Det var helt acceptabelt iflg min læge men jeg var lidt... 3 kilo det er lidt meget hvis man kun vil tage 10 kilo max i det hele. Nå men jeg gik så på vægten i dag med gru For har ligget syg og som sagt var der lige de to vidunderlige kager ind imellem den sidste vægtmåling og så nu...

Dommen lød på 0 kilo Jeg har simpelthent tabt mig!

Så nu er jeg i uge 14+6 og har intet taget på! Yeah mig! Og med min første havde jeg nu taget +15kilo på! Synes selv jeg er lidt sej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Barbamama

Hold da op!!! Det er sgu da ret godt!!! Det kan jeg godt forstå du er stolt over!!!

Anmeld

11. september 2011

<3

michella80 skriver:

Hold da op!!! Det er sgu da ret godt!!! Det kan jeg godt forstå du er stolt over!!!

Ja det er en rigtig rar følelse så tak søde!! men det er også supernemt denne gang får jeg har det godt og føler mig som mig modsat med min store dreng hvor de jo mistænkte ssf og hvad ved jeg

Anmeld

11. september 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Ja det er en rigtig rar følelse så tak søde!! men det er også supernemt denne gang får jeg har det godt og føler mig som mig modsat med min store dreng hvor de jo mistænkte ssf og hvad ved jeg

Ej hvor dejligt at høre!!!! Det gør jo ikke noget man har det dejligt

Anmeld

11. september 2011

<3

michella80 skriver:

Ej hvor dejligt at høre!!!! Det gør jo ikke noget man har det dejligt

Nej det er overraskende godt! Og ingen kvalme eller andet så det giver håb for andre - hint hint- som også havde en hård 1. Graviditet

Anmeld

11. september 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Nej det er overraskende godt! Og ingen kvalme eller andet så det giver håb for andre - hint hint- som også havde en hård 1. Graviditet

Ja jeg vil GERNE have det ligesom dig igen!!! Der må ligge en eller anden aftale om at når vi to var SÅ dårlige første gang må ingen af os være det anden gang!

Anmeld

11. september 2011

<3

michella80 skriver:

Ja jeg vil GERNE have det ligesom dig igen!!! Der må ligge en eller anden aftale om at når vi to var SÅ dårlige første gang må ingen af os være det anden gang!

Det tror jeg på! min læge siger at det er helt normalt at første graviditet er hårdere end senere fordi så har kroppen kendskab og ved hvad det er som sker - og indtil videre har han ret og jeg er jo snart ja halvvejs men jo god karma til os nu

Anmeld

12. september 2011

TbCp

Ajj hvor fedt!!!

Jeg havde også en plan om at tage mindre på denne gang, men jeg er allerede på +8-9kg

Anmeld

12. september 2011

<3

TbCp skriver:

Ajj hvor fedt!!!

Jeg havde også en plan om at tage mindre på denne gang, men jeg er allerede på +8-9kg

Jomen søde - du kan tåle det! Jeg har sgu set de superflotte billeder af dig som gravid! Og hvem ved det kan være du laver min sidste - at stoppe ved 6mdr

Jeg er jo lidt polstret i forvejen og behøver jo ikke alt det ekstra til at amme med

Anmeld

12. september 2011

TbCp

mrs X skriver:

Jomen søde - du kan tåle det! Jeg har sgu set de superflotte billeder af dig som gravid! Og hvem ved det kan være du laver min sidste - at stoppe ved 6mdr

Jeg er jo lidt polstret i forvejen og behøver jo ikke alt det ekstra til at amme med

Synes bare de tal som vægten efterhånden viser, er nogle tal jeg ikke bryder mig om at se

Nå men der kommer jo en dejlig unge ud af det og jeg forsøger at begrænse det usunde, så kan jeg ikke gøre så meget andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.