Størrelse på vintertøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Millebasse

Tak for svar, tror jeg er endt på at Bastian han skal have en str. 104, han er så tynd, så tror han svømmer i en 110.. Han har endnu ikke været til 4-års undersøgelse, da han lige har haft Schönlein Hennoch, så ved ikke hvor stor han er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Muffinmus

her det det altså str 104, men han måler også kun lige en meter:-)

Så 110 ville han svømme i i det fleste mærker.

Støvler er købt i str 28.

Anmeld

11. september 2011

Muffinmus

Millebasse skriver:

Tak for svar, tror jeg er endt på at Bastian han skal have en str. 104, han er så tynd, så tror han svømmer i en 110.. Han har endnu ikke været til 4-års undersøgelse, da han lige har haft Schönlein Hennoch, så ved ikke hvor stor han er..

mine bliver jævnligt målt op af dørkarmen:-)

Og deres fødder bliver målt hver 3 mdr, netop fordi de har det med at vokse ud af deres sko uden at forældrenen lægger mærke til det:-)

Anmeld

11. september 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Caroline har fået alt sit vintertøj i 116 - hun passer perfekt sin dragt fra sidste år i 110, men tror ikke den kan passe hele vinteren igennem. Hun er ca. 109 cm høj, og og alm. af bygning - ikke slank, ikke tyk. Hun bruger 28-29 i sko.

Magnus på 16 mdr. har fået sit i 98 - det er lidt stort, men han er inde i noget af en vækstspurt, hvor han er vokset ca. 7 cm på 2½ måned, og så er han temmelig robust af størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.