MD scanning x 2!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2011

CmarianN

Hello Ladies! Skriver fra min IPhone, derfor denne smøre ud i et. Vi var i går til MD scanning. Det hun kunne se var perfekt, MEN … hun kunne ikke komme til at se detaljer i hjertet, så vi er nød til derind igen. Ja det er da meget fedt, at få en ekstra scanning, men ville da langt hellere bare have haft det hele overstået i går, så man kunne gå der fra med helt ro i sindet.… vi skal afsted igen om en uge, den 14/9. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Hello Ladies! Skriver fra min IPhone, derfor denne smøre ud i et. Vi var i går til MD scanning. Det hun kunne se var perfekt, MEN … hun kunne ikke komme til at se detaljer i hjertet, så vi er nød til derind igen. Ja det er da meget fedt, at få en ekstra scanning, men ville da langt hellere bare have haft det hele overstået i går, så man kunne gå der fra med helt ro i sindet.… vi skal afsted igen om en uge, den 14/9. Knus

Er det de 4 hjertrkamre de ikke kunne se??:/ øv øv øv men super dejligt at I kan få en tid om en uge.... Masser af tanker og kram herfra

Anmeld

7. september 2011

kekp

CmarianN skriver:

Vi var til md-scanning mandag, og der havde hun også problemer med at få et ordenteligt billede af de 4 hjertekamre, hun måtte have en anden ind og scanne og det lykkedes heldigvis for hende, at få et meget tydeligt og meget fint billede 

Til gengæld kunne hun ikke se kønnet fordi baby vendte ryggen til. Så samme aften kørte vi en tur til en privat scanning, hvor man meget tydeligt kunne se, at der ligger en lille dreng derinde

Krydser fingre for at alt er ok når du bliver scannet næste gang, det er jeg sikker på at det er

Anmeld

7. september 2011

CmarianN

Höör skriver:

Er det de 4 hjertrkamre de ikke kunne se??:/ øv øv øv men super dejligt at I kan få en tid om en uge.... Masser af tanker og kram herfra

Ja det må være noget i den stil hun ikke kunne se... Hun snakkede om at hvilke veje blodet går ind og ud osv 

Tak for hilsnen, Håber din mavse har det godt

Anmeld

7. september 2011

CmarianN

kekp skriver:

Vi var til md-scanning mandag, og der havde hun også problemer med at få et ordenteligt billede af de 4 hjertekamre, hun måtte have en anden ind og scanne og det lykkedes heldigvis for hende, at få et meget tydeligt og meget fint billede 

Til gengæld kunne hun ikke se kønnet fordi baby vendte ryggen til. Så samme aften kørte vi en tur til en privat scanning, hvor man meget tydeligt kunne se, at der ligger en lille dreng derinde

Krydser fingre for at alt er ok når du bliver scannet næste gang, det er jeg sikker på at det er

Når for søren, ok... Hvor langt var du henne i mandags?

Jeg var 19+3 i går... Vi skal ind igen når jeg er 20+4 

for alt er perfekt, som resten 

Og TILLYKKE med jeres lille GUT 

Jeg har også en fornemmelse af vi får en dreng - men vi vil ikke vide det, så vi må vente til fødslen 

Anmeld

8. september 2011

kekp

CmarianN skriver:

Når for søren, ok... Hvor langt var du henne i mandags?

Jeg var 19+3 i går... Vi skal ind igen når jeg er 20+4 

for alt er perfekt, som resten 

Og TILLYKKE med jeres lille GUT 

Jeg har også en fornemmelse af vi får en dreng - men vi vil ikke vide det, så vi må vente til fødslen 

Jeg var 20+0 da vi var til scanning.

Tak, jeg havde også på fornemmelsen, at det var en dreng og det viste sig så at være rigtigt

for at alt er fin med din i maven.

Men fantastiskt hvor meget man kan se på den scanning. Den private scanning vi købte kunne vi se i 3D det var ret fantastiskt. Lillemanden valgte så at putte hænderne op foran ansigtet, så det kunne vi ikke se, men det gør heller ikke noget, at vi har det til gode til han kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.