Hjælp.. Jeg er ked og forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

Kvinder jeg har brug for jeres erfaring.. 

Jeg har en ide om at jeg har haft en SA i slutningen af juli, men har ikke ville indse det.. Vi var ude og rejse (et u-land) så havde ikke lige mulighed for at komme til læge, og da jeg kom hjem tror jeg lidt jeg har "benægtet" det hele over for mig selv.. 
Men jeg blødte rigtig meget, meget mere end jeg plejer ved en normal mens, og så var der sådan nogle store klumper i det..

Det jeg så bliver rigtig forvirret over nu det er at min cyklus er fuldstændig forvirrende..
Min mens i juni kom d. 30 og så den så igen d. 27. juli, hvilket er meget normalt.. Min normale cyklus plejer at være ca. 28 dage..
Men så kommer den allerede d.20 august og til min store forvirring har jeg så her til aften fået min mens igen her d. 6. september.. Dog var der kun rent blod, hvor jeg normalt plejer at have sådan lidt "før" mens..  

Så jeg er meget forvirret.. 
Hvis jeg har haft en SA er det så normalt at min mens bliver kulret??
Og lyder det som en SA jeg har haft??

Nu kommer det hele tilbage og det fylder lige pludselig rigtig meget.. Vi har prøvet i 11 mdr..

Håber der er nogen der vil dele jeres erfaring og viden..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har en ide om at jeg har haft en SA i slutningen af juli, men har ikke ville indse det.. Vi var ude og rejse (et u-land) så havde ikke lige mulighed for at komme til læge, og da jeg kom hjem tror jeg lidt jeg har "benægtet" det hele over for mig selv.. 
Men jeg blødte rigtig meget, meget mere end jeg plejer ved en normal mens, og så var der sådan nogle store klumper i det..

Det jeg så bliver rigtig forvirret over nu det er at min cyklus er fuldstændig forvirrende..
Min mens i juni kom d. 30 og så den så igen d. 27. juli, hvilket er meget normalt.. Min normale cyklus plejer at være ca. 28 dage..
Men så kommer den allerede d.20 august og til min store forvirring har jeg så her til aften fået min mens igen her d. 6. september.. Dog var der kun rent blod, hvor jeg normalt plejer at have sådan lidt "før" mens..  

Nu kommer det hele tilbage og det fylder lige pludselig rigtig meget.. Vi har prøvet i 11 mdr..

Det kunne godt lyde som om, du har haft en lille SA, ja. Og så kan kroppen godt gå lidt over gevind i månederne efter..det er helt normalt.
Men få evt et tjek hos lægen, det kan jo godt være du lige skal have en udskrabning for at komme i ballance igen eller en kort periode med fx p-piller, for at få kroppen til at rydde ordentligt op efter det.

Og så lige et lille trøste kram herfra.
Ca 60 % af alle første-graviditeter ender i en SA.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kunne godt lyde som om, du har haft en lille SA, ja. Og så kan kroppen godt gå lidt over gevind i månederne efter..det er helt normalt.
Men få evt et tjek hos lægen, det kan jo godt være du lige skal have en udskrabning for at komme i ballance igen eller en kort periode med fx p-piller, for at få kroppen til at rydde ordentligt op efter det.

Og så lige et lille trøste kram herfra.
Ca 60 % af alle første-graviditeter ender i en SA.

Kærligst
Sussie

Så må jeg nok lige få fat i en læge i morgen.. 
Ved du om lægen ville kunne tjekke om jeg har været gravid? el er det forsent?

Tak fordi du tog dig tid til at svare.. 

Anmeld

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det lyder som en SA. Og ja, cyklus kan godt blive bimmelims i noget tid efter sådan en omgang. Det er pga. hormonerne. Synes du skal kontakte din læge, og fortælle hvordan det hænger sammen. 

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Så må jeg nok lige få fat i en læge i morgen.. 
Ved du om lægen ville kunne tjekke om jeg har været gravid? el er det forsent?

Tak fordi du tog dig tid til at svare.. 

Det tror jeg ikke..ikke så længe efter..men hvis du selv har følt dig gravid og beskriver tingene som de er, så vil han nok bekræfte dig i, at du måske har været det.

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder som en SA. Og ja, cyklus kan godt blive bimmelims i noget tid efter sådan en omgang. Det er pga. hormonerne. Synes du skal kontakte din læge, og fortælle hvordan det hænger sammen. 

Tak Alexis, "rart" at vide at det ikke er mig der er helt ved siden af mig selv.. Men øv at det er pga en SA.. 

Jeg tager kontakt til lægen i morgen.. Og så må vi se hvad han siger..

Tak for svar..  

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det tror jeg ikke..ikke så længe efter..men hvis du selv har følt dig gravid og beskriver tingene som de er, så vil han nok bekræfte dig i, at du måske har været det.

Ja havde en del symptomer ømme større bryster, utilpashed m.m. men jeg skød det jo bare hen på at jeg var på en længere energikrævende rejse.. 

Men ringer til lægen i morgen og så må vi se hvad han siger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.