Silikonepatter og slankekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nu sat mig et mål når jeg har tabt mig de sidste 8 kg. efter baby har boet i maven vil jeg have lavet bryster. Men jeg synes det er så svært at finde de gode steder hvis i forstår?

- Vil jeg gerne finde et sted hvor de er gode til at lave bryster og til en okay pris, det er der i kommer på banen? HJÆLP mig girls..

Og så lige en anden ting er jo ikke færdig med at få børn, ændre de sig meget hvis man bliver gravid igen og ammer, bliver de så "grimme"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har nu sat mig et mål når jeg har tabt mig de sidste 8 kg. efter baby har boet i maven vil jeg have lavet bryster. Men jeg synes det er så svært at finde de gode steder hvis i forstår?

- Vil jeg gerne finde et sted hvor de er gode til at lave bryster og til en okay pris, det er der i kommer på banen? HJÆLP mig girls..

Og så lige en anden ting er jo ikke færdig med at få børn, ændre de sig meget hvis man bliver gravid igen og ammer, bliver de så "grimme"?

Der er måske ingen der kan hjælpe

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

....

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

Jeg har fået mine lavet i århus.. De er dygtige, og til en fornuftig pris vil jeg sige,.. Jeg er i uge 28 nu og mine er der netop lige kommet "råmælk" i så de er blevet en del større, men sidder stadig som de skal.. Er spændt på at se hvordan de ser ud når jeg har ammet..

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Jeg har fået mine lavet i århus.. De er dygtige, og til en fornuftig pris vil jeg sige,.. Jeg er i uge 28 nu og mine er der netop lige kommet "råmælk" i så de er blevet en del større, men sidder stadig som de skal.. Er spændt på at se hvordan de ser ud når jeg har ammet..

Jeg har fået en men er da sikker på jeg skal have 2-3 mere så er vildt bange for de vil blive grimme.. Giv mig endelig en update til den tid (:

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Jeg har fået en men er da sikker på jeg skal have 2-3 mere så er vildt bange for de vil blive grimme.. Giv mig endelig en update til den tid (:

Har et par veninder der  også har sili, og deres er super flotte efter de har fået børn... De ser lidt mere naturlige ud, men det gør ikke noget synes jeg ikke. Men kirugen vil råde dig til ikke at få lavet sili bryster hvis de har i tankerne at blive mor indenofr det næste års tid eller 2.. Det var ihvertfald den besked jeg fik..

Anmeld

9. september 2011

bette

jeg ville vente til jeg var færdig med at få børn.. 

skal også have mine lavet.. og undersøger også stederne pt.. 
derfor kigger jeg meget på kosmetikguiden.dk
fantastisk søde mennesker som er villig til at vise sin barm frem så man har en chance for at bedømme hvor man vil have sine egne lavet :) 

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er 19år gammel så jeg synes det er nu jeg vil have dem (: hvordan ligger priserne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.