"Smæld" i underlivet..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. september 2011

DenLykkelige

Her tidligere da jeg satte mig på sengen og lænte mig tilbage, var det som om der kom sån et "forskrækket smæld" i underlivet?

Det føltes meget mærkeligt, men overhoved ikke smerte eller noget lignende.. Men som om mit underliv hoppede og blev forskrækket??   Har i prøvet det?

Er det liv jeg kunne mærke???

er lidt forvirret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

DenLykkelige

Slet ingen?

Anmeld

6. september 2011

Mca<3

Det oplever jeg mærkeligt nok tit   smæld/knæk . Jeg er ikke gravid .

Anmeld

6. september 2011

DenLykkelige

Mca<3 skriver:

Det oplever jeg mærkeligt nok tit   smæld/knæk . Jeg er ikke gravid .

Det her føltes som om det hele blev forskrækket... Meget underligt... Men er også stort set halvvejs i graviditeten, så jeg burde jo snart kunne mærke liv...

Mærkelige mærkelige underliv...

Anmeld

7. september 2011

Mca<3

DenLykkelige skriver:

Det her føltes som om det hele blev forskrækket... Meget underligt... Men er også stort set halvvejs i graviditeten, så jeg burde jo snart kunne mærke liv...

Mærkelige mærkelige underliv...

Mit nærmest klikker og kan være rigtigt ubehageligt , tror ikke du skal være bange for det har noget med din graviditet af gøre

Anmeld

7. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg får nogle gange et jag/smæld lige i lysken når jeg rejser mig.. især hvis jeg har siddet lidt foroverbøjet .. fx. hvis jeg siddder på sofaen og rækker mig fremover over bordet.. Men hvis du ikke har haft smerter så vil jeg ik tro der er noget galt.. Hele bækken osv skal jo udvide/strækkes osv.. så det kan da være der er noget der gav lidt efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.