Sophia´s værelse - fra start til nu ( næsten færdig )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

NLME<3

anetteb skriver:

Vores lille prinsesses værelse indtil videre :-)
Der var nogle start problemer - som der åbenbart skal være i et "ældre" hus. - men det er der rettet op på nu og alt glider fremad. :-)

der mangler stadig en masse ting, men i skal da lige se hvordan det ser ud so far :-)

Hvor er det bare blevet fint hvor er du købt den stol? den er bare super fed  ?

Louise - Termin d. 8-11-11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Anette&Sophia

NLME<3 skriver:

Hvor er det bare blevet fint hvor er du købt den stol? den er bare super fed  ?

Louise - Termin d. 8-11-11

den runde stol? :-)
- den har jeg haft så længe, at jeg ingengang kan huske så langt tilbage. ( med andre ord, har haft siden jeg var barn )
- men har ingengang nogen anelse om hvor man lige kan få dem henne :/

Anmeld

9. september 2011

Muffin_girl

anetteb skriver:

Vores lille prinsesses værelse indtil videre :-)
Der var nogle start problemer - som der åbenbart skal være i et "ældre" hus. - men det er der rettet op på nu og alt glider fremad. :-)

der mangler stadig en masse ting, men i skal da lige se hvordan det ser ud so far :-)

Sikken fint det er

Anmeld

10. september 2011

NLME<3

anetteb skriver:

den runde stol? :-)
- den har jeg haft så længe, at jeg ingengang kan huske så langt tilbage. ( med andre ord, har haft siden jeg var barn )
- men har ingengang nogen anelse om hvor man lige kan få dem henne :/

hehe ja det var den den er bare så fin, den passer så godt inde til hendes værelse hvor hyggeligt at du har haft den som barn og så hun får den

Anmeld

10. september 2011

Anette&Sophia

NLME<3 skriver:

hehe ja det var den den er bare så fin, den passer så godt inde til hendes værelse hvor hyggeligt at du har haft den som barn og så hun får den

ja :-) hæhæ.
har også to kjoler liggende som jeg har haft på da jeg var helt lille + min ynglingsbamse, som evigt og altid har været ved min side, sidder inde på kommoden og venter :-) ( kaninen helt til højre )
Hun skal også ligge i den vugge jeg lå i da jeg var barn, men det er jo mere typisk :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.