Tips når man sælger kagerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2011

TTM

(Ved ikke om den hører til her, ellers håber jeg der er nogle som flytter den for mig..... Undskyld besværet)

Nu har jeg jo bagt nogle stykker, og har fået flere efterspørgelser på om jeg vil bage for folk, så det er jeg begyndt på..

MEN.....

• Hvor tykke bunde skal jeg bage til folk? 1½ cm?
  • Skal jeg tage penge for transport, eller lade folk hente hos mig?
  • Kagepap'et, får i det retur eller ?
  • Hvor meget skal jeg forvente mht. forudbetaling?

Hilsen TTM - som stadig er grøn indenfor kageverdenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

TTM

Slet ingen?

Anmeld

6. september 2011

Malli

Jeg opper den lige for dig, da jeg også selv er interesseret i de spørgsmål du stiller 

Anmeld

6. september 2011

TTM

Malli skriver:

Jeg opper den lige for dig, da jeg også selv er interesseret i de spørgsmål du stiller 

Det var godt Tænkte jeg nok ikke er den eneste "Rookie" som fundere over disse ting

Anmeld

6. september 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Tror ikke du skal forvente alt for meget svar.

For lang tid siden var der en tråd om betaling og sådan, og folk smider ikke lige alle deres oplysninger ind, fordi at mange der laver de kager, slet ikke har hygiegne (staves??) kursus, og tilladt køkken til det, og sådanne ting, og dermed ikke så nemt vil kunne opdages!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. september 2011

Malli

TykkeTrunteMor skriver:

Det var godt Tænkte jeg nok ikke er den eneste "Rookie" som fundere over disse ting

slet ikke, nogen gange ved man bare ikke lige hvad det er man vil spørge om, så er det rart når nogen spørg om lige det man tænkte, men ikke kunne formulere 

Lad os håbe at nogen får lyst til at svare!

Anmeld

6. september 2011

TTM

numsefisk skriver:

Tror ikke du skal forvente alt for meget svar.

For lang tid siden var der en tråd om betaling og sådan, og folk smider ikke lige alle deres oplysninger ind, fordi at mange der laver de kager, slet ikke har hygiegne (staves??) kursus, og tilladt køkken til det, og sådanne ting, og dermed ikke så nemt vil kunne opdages!

Ahh... ja self....

hmm... øv da...

Tager GERNE imod svar i en PB Diskretion gives 100%

Anmeld

16. september 2011

Hailiesmom11

TykkeTrunteMor skriver:

(Ved ikke om den hører til her, ellers håber jeg der er nogle som flytter den for mig..... Undskyld besværet)

Nu har jeg jo bagt nogle stykker, og har fået flere efterspørgelser på om jeg vil bage for folk, så det er jeg begyndt på..

MEN.....

• Hvor tykke bunde skal jeg bage til folk? 1½ cm?
  • Skal jeg tage penge for transport, eller lade folk hente hos mig?
  • Kagepap'et, får i det retur eller ?
  • Hvor meget skal jeg forvente mht. forudbetaling?

Hilsen TTM - som stadig er grøn indenfor kageverdenen

Hej nu svarer jeg lige på nogle af tingene om hvordan jeg gør..

Jeg har intet kørekort så folk må hente her og når jeg får kørekort hvis jeg skal køre langt så vil jeg da bede om transportpenge..

Mht kagepap så skal du nok ikke forvente at få det retur.. du kan evt dække noget karton (jeg bruger bunde fra kasser til sodavand) og dække dem med sølvpapir

Bundende laver du vel bare som du synes det passer

Resten vil jeg ikke lige svare på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.