Ja jeg er ved at være så udmattet... og lige meget hvor meget jeg slapper af og hviler mig, så hjælper det ikke.
Gik fint de første uger af min graviditet. (er 11+0) så kom kvalmen. Men gik egentlig okay i forhold til mange andre. Kvalmen varede til 1 graviditets undersøgelse i uge 9. dagen efter 1 GU fik jeg feber, snot og ondt i halsen. Drak en masse the og plejede mig selv. Fik dog øjenbetændelse og bihulebetændelse efter 14 dages forkølelse/influenza. Penicilin hjalp heldigvis og jeg mærkede fremgang.
Nu har jeg været til læge igen i dag. Mit imunforsvar er helt i bund og har nu fået svamp i svælg og hals, som gør helt sindsygt ondt, og klør af he.... til. Lægen sagde at medicinen hurtigt ville hjælpe. Men synes egentlig det er blevet værre

oveni i det er jeg selvfølgelig plaget af træthed pga. graviditeten.
IHHHHHH jeg orker simpelthen ikke mere. Jeg vil være nogelunde frisk gravid og prøve at nyde ugerne og det voksende liv indeni mig. Men er simpelthen så træt af at være træt og syg hele tiden. Bliver jo helt depri. tager på arbejde, kommer hjem, sover, prøver at ordne praktiske ting.
Kæresten arbejder i udlandet så er alene med et hus under renovering og en hund som også kræver lidt opmærksomhed.... Synes bare det er hårdt i disse dage.
Tak fordi i læste mit brok
Anmeld