kaninen på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

så er kath og nn tilbage på fb

http://www.facebook.com/groups/247254025299341/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

LilyMarleen

Hvad betyder det ?

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

kunne forstille mig drama igen. det skal nok blive sjovt

Anmeld

6. september 2011

PernilleogDennis

LOL...

Anmeld

6. september 2011

Na-Wi

haha .. what !?

Anmeld

6. september 2011

Storken

Jeg er medlem. Jeg tror ikke man skal forvente drama. Må man spørge hvorfor du er anonym bag sådan et harmløst indlæg?

Anmeld

6. september 2011

Hansen97

Storken skriver:

Jeg er medlem. Jeg tror ikke man skal forvente drama. Må man spørge hvorfor du er anonym bag sådan et harmløst indlæg?

Syntes det etusmageligt at være medlem af sådan en gruppe for bare at smide ting herind, eller skabe drama omkring dem herinde...

totalt ligegyldigt indlæg efter min mening..

Anmeld

6. september 2011

Storken

Jeg har ikke tænkt mig at dele noget derfra herinde eller andre steder. Det er en lukket gruppe. Den her side er dog offentlig men jeg vil ikke kunne få migselv til at hæfte links sammen med profiler på facebook selvom jeg kan genkende medlemmer herfra derinde. Jeg holder mit cyber og irl adskilt.

Anmeld

6. september 2011

Hansen97

Storken skriver:

Jeg har ikke tænkt mig at dele noget derfra herinde eller andre steder. Det er en lukket gruppe. Den her side er dog offentlig men jeg vil ikke kunne få migselv til at hæfte links sammen med profiler på facebook selvom jeg kan genkende medlemmer herfra derinde. Jeg holder mit cyber og irl adskilt.

Ville bare give dig ret i at det er et dumt ligegyldigt indlæg... skulle ikke misforstås.

Anmeld

6. september 2011

Storken

Hansen97 skriver:

Ville bare give dig ret i at det er et dumt ligegyldigt indlæg... skulle ikke misforstås.

Jeg undskylder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.