Happy Happy Tirsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Frk.Munk

Ja, det er lige hvad det er idag...

Jeg var ved lægen idag for at få lavet en glukose-belastnings-test (sukker-belastnings-test) og alt gik helt fint. Syntes ikke det var så slemt at drikke det sukkervand som folk havde fortalt mig det skulle være.

Efter 2 stille siddende timer fik jeg mål mit blodsukker - og jeg har helldigvis IKKE graviditets sukkersyge! DEJLIGT

Nu er jeg lige kommet hjem fra Bassing Træning i vand for gravide - det var super godt!!! Har bare en dejlig følelse i kroppen nu - naturligt træt

Ha en dejlig aften alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Nessie

Sikke en god dag du har haft

Jeg synes egentlig heller ikke at selve sukkervandet var så slemt, men sukkeret røg åbenbart direkte ned til Daniel, for han begyndte at danse løs derinde begge gange Syntes det var pænt irriterende at skulle sidde på hårde stole, med bækkenløsning, i 2 stive timer, og være sulten, det var mest det jeg var irriteret over

Anmeld

6. september 2011

Frk.Munk

Nessie skriver:

Sikke en god dag du har haft

Jeg synes egentlig heller ikke at selve sukkervandet var så slemt, men sukkeret røg åbenbart direkte ned til Daniel, for han begyndte at danse løs derinde begge gange Syntes det var pænt irriterende at skulle sidde på hårde stole, med bækkenløsning, i 2 stive timer, og være sulten, det var mest det jeg var irriteret over

Ej hvor sjovt, min lille baby i maven begyndte os bare og feste for vildt - det må næsten være alt det sukker på en gang... ha ha ha

Anmeld

6. september 2011

Clisolka

Dejlig dag du har haft - kan tydeligt huske det sukkervand Men ja, det sukkervand satte også min mave i gang - Isabella dansede på livet løs derinde

1. gang jeg tog glukosen bestod jeg - 2. gang nåede jeg ikke at få sukkervandet fordi jeg havde fået graviditetsbetinget sukkersyge

Anmeld

6. september 2011

Frk.Munk

Babymor2010 skriver:

Dejlig dag du har haft - kan tydeligt huske det sukkervand Men ja, det sukkervand satte også min mave i gang - Isabella dansede på livet løs derinde

1. gang jeg tog glukosen bestod jeg - 2. gang nåede jeg ikke at få sukkervandet fordi jeg havde fået graviditetsbetinget sukkersyge

Det lidt sjovt at hører at det sukker kan gøre de små ufødte helt bims og hyber inde i maven....  

Øv at du fik sukkersygen - gik det så over så snart du havde født?

Anmeld

6. september 2011

B&J

Ej hvor er det bare super dejligt at du ikke har gravidits sukker syge og dejligt du ikke syntes det var så slemt

Anmeld

6. september 2011

Frk.Munk

B&J skriver:

Ej hvor er det bare super dejligt at du ikke har gravidits sukker syge og dejligt du ikke syntes det var så slemt

Ja, dagen kunne næsten ikke blive bedre - eller jo, hvis nogle lige kom og planlagde min fremlæggelse til torsdag i skolen, men ellers  ha ha

Go aften

Anmeld

6. september 2011

B&J

Frk.Munk skriver:

Ja, dagen kunne næsten ikke blive bedre - eller jo, hvis nogle lige kom og planlagde min fremlæggelse til torsdag i skolen, men ellers  ha ha

Go aften

hhihihii ville ønske jeg skunne sende en til dig

og god aften til dig

Anmeld

6. september 2011

Clisolka

Frk.Munk skriver:

Det lidt sjovt at hører at det sukker kan gøre de små ufødte helt bims og hyber inde i maven....  

Øv at du fik sukkersygen - gik det så over så snart du havde født?

Haha ja jeg troede ikke hun kunne blive mere hyperaktiv, men det lykkedes

Ja, jeg var fri efter fødslen og slap for insulin igen - dog skulle Isabella suppleres med MME de første dage for at regulere hendes blodsukker

Anmeld

6. september 2011

Frk.Munk

Babymor2010 skriver:

Haha ja jeg troede ikke hun kunne blive mere hyperaktiv, men det lykkedes

Ja, jeg var fri efter fødslen og slap for insulin igen - dog skulle Isabella suppleres med MME de første dage for at regulere hendes blodsukker

Det var godt du slap for det - det er ingen spøg at skulle døje med det. Har til dagligt med massere mennesker at gøre med diabetes...  det ønsker man bare ikke for nogle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.