Vis mig dine efterårs-/vinterstøvler (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hold op de er fede. Men krøver de ikke at man altid har leggins på?

Ja ik
nej eller, jeg ka sagtens ha jeans på.. de er self også lidt smalle i benet ?? men altså det jo kun en ankel støvle, så sys ikk der er noget problem med og ha plads til buksen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

Æv. Der er ikke flere i størrelse 39

Æv
Nogen gange tager hun flere hjem hvis der er flere interesserede

Ellers har jeg set at Lyon sko tror jeg den hedder har dem næsten magen til i den der grå brune lyse farve

Anmeld

6. september 2011

SHERO

Jeg købte dem her sidste år, og regner med de holder et par sæsoner mere... elsker elsker elsker dem, videre kønne er de ikke, men de er gode at gå i, altid varme og tørre fødder uanset vejret...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2011

Puller

Tullen85 skriver:

Jeg købte dem her sidste år, og regner med de holder et par sæsoner mere... elsker elsker elsker dem, videre kønne er de ikke, men de er gode at gå i, altid varme og tørre fødder uanset vejret...

Sådan nogle kunne jeg godt bruge.. Hvilket mærke er det?

Anmeld

6. september 2011

SHERO

Puller skriver:

Sådan nogle kunne jeg godt bruge.. Hvilket mærke er det?

Det er Sorel.. :-) de holder virkelig godt, man kan overhovedet ikke se de har blevet brugt til den laaaaange vinter vi havde i år... og så er det super rart de er lidt længere end de normale...

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Det er præcis dem jeg har. Hvad har du på indendøre f.eks når du er på arbejde?

Anmeld

6. september 2011

SHERO

Anonym skriver:

Det er præcis dem jeg har. Hvad har du på indendøre f.eks når du er på arbejde?

Jeg går i skole, så jeg beholder dem bare på.. :-D

Anmeld

6. september 2011

Puller

Tullen85 skriver:

Det er Sorel.. :-) de holder virkelig godt, man kan overhovedet ikke se de har blevet brugt til den laaaaange vinter vi havde i år... og så er det super rart de er lidt længere end de normale...

okay, det må jeg kigge på. Jeg arbejder inden for hjemmeplejen, så nogle varme og vandtætte støvler er lige mig 

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Jeg går i skole, så jeg beholder dem bare på.. :-D

Ok. Jeg synes bare de er for varme og for klodsede at have på når jeg er på arbejde. Sidder på kontor. Jeg vil gerne finde noget jeg kan skifte til når jeg kommer på arbejde, men kan ikke finde de "rigtige" støvler her til efteråret

Anmeld

6. september 2011

pastry26

Jeg kunne også tænke mig at købe nye støvler i år, indtil videre har jeg kigget på disse to.. Den øverste (750 kr) er fra Bianco og den nederste (,,,,,,,,, er fra Peak Performance.. Det ender nok med Bianco, da jeg er på SU

Charli Boot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.