madlog når man er syg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2011

Kay

ja har jo brugt madlog siden april... og det går bare der ud af

men lige nu ligger jeg med influenza... og er helt slatten og øv...

og så er det sku svært at overholde de der kalorier... især når jeg har fået min mens samtidig for fuld udblæsning...

ligger bare og har lyst til cola og hygge under dynen... men det er der jo slet ikke kallorier til!?

kan/skal/må man overholde madlog når man er syg eller skal jeg bare lade kroppen få hvad den hungre efter???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Madam Blå

Jeg ville give kroppen det, den hungrer efter.. Selvom jeg ville fortryde det når jeg blev rask..

Når jeg er syg er det ligesom når jeg har tømmermænd. Jeg får det bedre, når jeg spiser det, som jeg har lyst til og det som kroppen hungrer efter.

Rigtig god bedring! Og synes du skal have den cola

Anmeld

6. september 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Jeg ville give kroppen det, den hungrer efter.. Selvom jeg ville fortryde det når jeg blev rask..

Når jeg er syg er det ligesom når jeg har tømmermænd. Jeg får det bedre, når jeg spiser det, som jeg har lyst til og det som kroppen hungrer efter.

Rigtig god bedring! Og synes du skal have den cola

tænker også at det må være fordi min krop har bruf for det

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

Kay skriver:

tænker også at det må være fordi min krop har bruf for det

Hehe - det tror jeg håber du hurtigt bliver rask igen. Det er noget nemmere at stå i mod lysten til det usunde når man er frisk og rask.

Anmeld

6. september 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hehe - det tror jeg håber du hurtigt bliver rask igen. Det er noget nemmere at stå i mod lysten til det usunde når man er frisk og rask.

Ja meget lettere

Anmeld

6. september 2011

eElak

DO IT!!!!! 

God bedring søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.