Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SiljasMoar skriver: Jeg er SÅ træt altså! Kan dårligt stå på benene.. Og ja jeg får vitaminer, mad og drikke men så har jeg så os hovedpine HVER dag!! Har i det os sådan?
Jeg er SÅ træt altså! Kan dårligt stå på benene.. Og ja jeg får vitaminer, mad og drikke men så har jeg så os hovedpine HVER dag!! Har i det os sådan?
Min træthed er heldigvis ovre nu. Hvis du havde spurgt mig for en måned siden så havde jeg svaret JA!
Nu lige i dag er min hovedpine pga. forkølelse
Jeg har også haft rigtig meget hovedpine Men min træthed er også gået over.. Da jeg begynde på jernpiller hjælp det, tager eksta ved siden af min gravitamin.. (fik det anbefalet af min læge)
Puha ja!
Jeg kommer nemmest igennem dagen hvis jeg kommer i seng mellem 20 og 21 det er forfærdeligt...
Jeg er lige startet på jern piller så håber virkelig det snart hjælper..
Håber snart du finder lidt energi
kom til at lægge det samme indlæg ind to gange
Øst skriver: Puha ja! Jeg kommer nemmest igennem dagen hvis jeg kommer i seng mellem 20 og 21 det er forfærdeligt... Jeg er lige startet på jern piller så håber virkelig det snart hjælper.. Håber snart du finder lidt energi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128