Er der andre der er ved at omkomme af træthed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Silja&Noam

Jeg er SÅ træt altså! Kan dårligt stå på benene.. Og ja jeg får vitaminer, mad og drikke men så har jeg så os hovedpine HVER dag!! Har i det os sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Jeg er SÅ træt altså! Kan dårligt stå på benene.. Og ja jeg får vitaminer, mad og drikke men så har jeg så os hovedpine HVER dag!! Har i det os sådan?

Min træthed er heldigvis ovre nu. Hvis du havde spurgt mig for en måned siden så havde jeg svaret JA!

Nu lige i dag er min hovedpine pga. forkølelse

Anmeld

7. september 2011

MisMille

Jeg har også haft rigtig meget hovedpine  Men min træthed er også gået over.. Da jeg begynde på jernpiller hjælp det, tager eksta ved siden af min gravitamin.. (fik det anbefalet af min læge) 

Anmeld

7. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ja... Jeg ligner en hængt kat hver dag

Er dog blevet bedre end det var i starten... Går ind i 2. Trimester idag, så håber det hjælper en del også nu hvor jeg snart skal starte i skole

Anmeld

10. september 2011

Silja&Noam

Ja en hængt kat er sgu os meget passende på mig er simpelthen så træt og jeg får intet ud af dagen.. Håber snart det går over, er jo i 2. Trimester nu så det burde snart se bedre ud

Anmeld

13. september 2011

Øst

Puha ja!

Jeg kommer nemmest igennem dagen hvis jeg kommer i seng mellem 20 og 21   det er forfærdeligt...

Jeg er lige startet på jern piller så håber virkelig det snart hjælper..

Håber snart du finder lidt energi

Anmeld

13. september 2011

Øst

kom til at lægge det samme indlæg ind to gange

Anmeld

13. september 2011

Silja&Noam

Øst skriver:

Puha ja!

Jeg kommer nemmest igennem dagen hvis jeg kommer i seng mellem 20 og 21   det er forfærdeligt...

Jeg er lige startet på jern piller så håber virkelig det snart hjælper..

Håber snart du finder lidt energi

Ja jeg går os i seng ved 21 tiden ellers duer jeg ik til noget næste morgen jeg håber os snart det vender lidt.. Og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.