Sniger mig ligeså stille herind :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

Hej nu vil jeg snige mig herind ligeså stille  

Jeg har termin efter egen beregning den 6.maj 2012 og er idag 5+2

Jeg har et barn i forvejen og mig og min kæreste glæder os over at vi skal have en mere

Jeg offentliggør først hvem jeg er efter NF  

Glæder mig til at følge jer andre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Hej nu vil jeg snige mig herind ligeså stille  

Jeg har termin efter egen beregning den 6.maj 2012 og er idag 5+2

Jeg har et barn i forvejen og mig og min kæreste glæder os over at vi skal have en mere

Jeg offentliggør først hvem jeg er efter NF  

Glæder mig til at følge jer andre  

Tillykke med det Så er du vist den først nedkomne i gruppen ind til nu.

Ser frem til at følges med dig. Er stadig selv meget i tvivl om jeg tør glæde mig. Er 4+6 og har konstant tanker om at den nok ikke er der længere. Det virker helt underligt at denne skulle være godt nok når man intet mærker.

Må jeg spørge hvad du har af symptomer?

kh

Louise

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Tillykke med det Så er du vist den først nedkomne i gruppen ind til nu.

Ser frem til at følges med dig. Er stadig selv meget i tvivl om jeg tør glæde mig. Er 4+6 og har konstant tanker om at den nok ikke er der længere. Det virker helt underligt at denne skulle være godt nok når man intet mærker.

Må jeg spørge hvad du har af symptomer?

kh

Louise

Jeg har kvalme, den ramte mig imorges  Men ellers har jeg ingen endnu jo lidt mens smerter engang imellem  

Jeg er os nervøs for at tabe det, lige nu tager jeg en dag af gangen ( grunden til at jeg ikk vil offentliggøre det nu er os fordi hvis nu jeg skulle tabe det :/ ) 

Anmeld

6. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Jeg har kvalme, den ramte mig imorges  Men ellers har jeg ingen endnu jo lidt mens smerter engang imellem  

Jeg er os nervøs for at tabe det, lige nu tager jeg en dag af gangen ( grunden til at jeg ikk vil offentliggøre det nu er os fordi hvis nu jeg skulle tabe det :/ ) 

har du ikke ømme bryster.? Min var ømme for nogle dage siden, men nu er de helt almindelige, hvilket jeg synes er underligt. Tror bare mit hoved kører afsted med mig

Samme her. Vi venter også min 14 dage endnu

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

har du ikke ømme bryster.? Min var ømme for nogle dage siden, men nu er de helt almindelige, hvilket jeg synes er underligt. Tror bare mit hoved kører afsted med mig

Samme her. Vi venter også min 14 dage endnu

Ikke hele tiden, det kommer pludselig og forsvinder igen lidt efter sidste gang havde jeg ømme bryster tidligt i graviditeten men kvalmen kom først i uge 8 men forsvandt heller ikk før jeg havde født   håber ikke det bliver det samme igen 

Anmeld

7. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Ikke hele tiden, det kommer pludselig og forsvinder igen lidt efter sidste gang havde jeg ømme bryster tidligt i graviditeten men kvalmen kom først i uge 8 men forsvandt heller ikk før jeg havde født   håber ikke det bliver det samme igen 

tak for dit svar...puha det var længe for at kvalmen ikke kommer til at hjemsøge dig denne gang.

Anmeld

7. september 2011

Kruse90

Ej hvor dejligt
Så har vi samme terming...

(baby84) Jeg tør heller ikke tro på det, jeg ejer ikke et eneste symptom

Anmeld

8. september 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Ej hvor dejligt
Så har vi samme terming...

(baby84) Jeg tør heller ikke tro på det, jeg ejer ikke et eneste symptom

Så godt at høre at det ikke kun er mig.. Jeg har dog til gengæld haft de vilde mensagtigesmerter de sidste to nætter. Føles bare ikke rigtigt, men det er nok bare fordi der sker så meget dernede... Skal du til 3 ugers scanning den 17 el?

Anmeld

9. september 2011

Kruse90

baby84 skriver:

Så godt at høre at det ikke kun er mig.. Jeg har dog til gengæld haft de vilde mensagtigesmerter de sidste to nætter. Føles bare ikke rigtigt, men det er nok bare fordi der sker så meget dernede... Skal du til 3 ugers scanning den 17 el?

Det er super skønt at vi er to der har det på samme måde.
Mine smerter er kraftige og varer 5-10 min. AV siger jeg bare.
Det er det eneste jeg mærker, og det er altid om natten eller MEGET tidlig morgen?

Anmeld

9. september 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Det er super skønt at vi er to der har det på samme måde.
Mine smerter er kraftige og varer 5-10 min. AV siger jeg bare.
Det er det eneste jeg mærker, og det er altid om natten eller MEGET tidlig morgen?

Fuldstændig det samme her.. det er så underligt at det er et godt symptom. Det kan ligesom ikke sive ind i min hoved at jeg ikke skal være bange hver gang så jeg ligger musse stille og beder til at det går over igen og at jeg ikke begynder at bløde. Man bliver jo helt panisk for at noegt går galt når vejen har været så lang.

Har du stadig heller ingen kvalme? Jeg går lidt og håber at den kommer, selvom jeg med min fornuft ved at jeg vil max hade det hvis den gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.