drikker jeres mænd under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Lullu87

som overskriften lyder.. sys i så det er okay at jeres mand drikker til fester osv under graviditeten? eller syntes i han skal lade være og støtte sin gravide kæreste..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Silja&Noam

<3<3<3 skriver:

som overskriften lyder.. sys i så det er okay at jeres mand drikker til fester osv under graviditeten? eller syntes i han skal lade være og støtte sin gravide kæreste..?

Nu går vi ik så tit til fest. Men jeg har Intet problem med det. Det er alligevel mig der skal køre da jeg er den eneste med kørekort. Og før jeg blev gravid var det os mig så jeg drikker stort set aldrig. Men vi har aftalt at når fødslen nærmer sig så er der alkohol frit

Anmeld

6. september 2011

<3

Det er ikke noget der generer mig. Nok mest fordi det er så ldit han drikker i forvejen. Med vores nr.1 havde jeg det anderledes. Der følte jeg at han burde være mere solidarisk med de ting jeg pludselig ikke kunne. MEn så gik det op for mig at det var mig som kunne mærke babyen og havde et kæmpe forspring mht. den og hvordan den havde og så tænkte jeg ærligt talt - herregud da, lad dig manden have de sidste dages sjov inden der bliver et natterend uden lige...

Anmeld

7. september 2011

MisMille

Det er heller ikke noget der generer mig, han skal jo også have det lidt sjovt..  og der er nok ikke så meget tid til det når babyen kommer..

Anmeld

7. september 2011

Kariina

Det er sjældent vi er nogle steder hvor det står på fest... Han drikker sjældent og ellers er det 1-2 øl... Hvis han gerne vil drikke må han gerne, da jeg så bare kører hjem...

Anmeld

8. september 2011

LotteN

Vi fester ikke det store herhjemme, så hvis han skal afsted så er det da bare afsted med ham, det ser jeg intet problem i....

Anmeld

9. september 2011

Bullerfnis

Ja da, hvis han har lyst kan han bare gøre det. Det er nu sjældent han drikker, men hvis han skulle blive inviteret i byen med drengene er det da bare afsted med ham! Inden vi ses os om står den igen på bleskift, gylp og søvnløse nætter så det er da med at nyde friheden mens man kan

Anmeld

9. september 2011

MisMille

Bullerfnis skriver:

Ja da, hvis han har lyst kan han bare gøre det. Det er nu sjældent han drikker, men hvis han skulle blive inviteret i byen med drengene er det da bare afsted med ham! Inden vi ses os om står den igen på bleskift, gylp og søvnløse nætter så det er da med at nyde friheden mens man kan

Anmeld

10. september 2011

Dietzel

Ja selvfølgelig gør han det.. Der er vel ikke nogen grund til at "straffe" to.. Synes det ville være helt tosset...

Katrin

Anmeld

12. september 2011

Nuggi90

Er så heldig at min dejlige kæreste ikke drikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.