Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
som overskriften lyder.. sys i så det er okay at jeres mand drikker til fester osv under graviditeten? eller syntes i han skal lade være og støtte sin gravide kæreste..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
<3<3<3 skriver: som overskriften lyder.. sys i så det er okay at jeres mand drikker til fester osv under graviditeten? eller syntes i han skal lade være og støtte sin gravide kæreste..?
Det er ikke noget der generer mig. Nok mest fordi det er så ldit han drikker i forvejen. Med vores nr.1 havde jeg det anderledes. Der følte jeg at han burde være mere solidarisk med de ting jeg pludselig ikke kunne. MEn så gik det op for mig at det var mig som kunne mærke babyen og havde et kæmpe forspring mht. den og hvordan den havde og så tænkte jeg ærligt talt - herregud da, lad dig manden have de sidste dages sjov inden der bliver et natterend uden lige...
Det er heller ikke noget der generer mig, han skal jo også have det lidt sjovt.. og der er nok ikke så meget tid til det når babyen kommer..
Ja da, hvis han har lyst kan han bare gøre det. Det er nu sjældent han drikker, men hvis han skulle blive inviteret i byen med drengene er det da bare afsted med ham! Inden vi ses os om står den igen på bleskift, gylp og søvnløse nætter så det er da med at nyde friheden mens man kan
Bullerfnis skriver: Ja da, hvis han har lyst kan han bare gøre det. Det er nu sjældent han drikker, men hvis han skulle blive inviteret i byen med drengene er det da bare afsted med ham! Inden vi ses os om står den igen på bleskift, gylp og søvnløse nætter så det er da med at nyde friheden mens man kan
Ja selvfølgelig gør han det.. Der er vel ikke nogen grund til at "straffe" to.. Synes det ville være helt tosset...
Katrin
Er så heldig at min dejlige kæreste ikke drikker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128