skal man have en recept?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

iih, hvorfor var du her ikke lige før, jeg har været nede og købe dem.. men mon ikke de virker?

Jeg tror bare det er svamp, det klør ikke eller noget, det lugter bare  synes det er SÅ pinligt.. men købte også intim sæbe..

så tror det vil ku kurere mig 

Hi hi Du kan ikke andet end prøve dig frem!! Og forsvinder det ikke - så ringer su bare til doktor manden OG pas på med IKKE at bruge intim sæbe hver dag - jeg brugte det FLITTIGT hver dag!! Og det resulterede i at jeg blev rød og øm - som min sæbe så sagde "Det ville være det samme hvis du børstede tænder i rexona deodorant" - så bare lige et lille fif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

cash83

Canesten stikpiller og creme kan købes i håndkøb..

Jeg har haft succes med det - med det samme!

Held og lykke - det ikk til at holde uuuud!!

Anmeld

6. september 2011

Gaia

Husk du må ikkebruge indføringshylstret hvis du er gravid en god ide er også at få cremen med så du også kan smøre udenpå.

Anmeld

6. september 2011

HopinWishin

Canesten er til svamp og må gerne bruges af gravide, hvis man bruger dem uden applikator

Vivag kapsler er ikke mod svamp, men mod ubalance i underlivet..

Flagyl kan man få hos lægen, hvis det er mod en bakterie i underlivet..

Flucanazol er til svamp, kun på recept, og højst sandsynlig ikk til gravide..

Anmeld

6. september 2011

Gaia

Anonym skriver:

iih, hvorfor var du her ikke lige før, jeg har været nede og købe dem.. men mon ikke de virker?

Jeg tror bare det er svamp, det klør ikke eller noget, det lugter bare  synes det er SÅ pinligt.. men købte også intim sæbe..

så tror det vil ku kurere mig 

Hvis det lugter ville jeg uanset hvad lige få det tjekket... Svamp plejer altså at klø ret meget, så hvis det ikke klør kan det være noget andet som skal behandles med antibiotika. Så hellere ring til lægen end behandle noget du reelt set ikke ved hvad er selv! Og nej det er ikke pinligt! Så afsted til doktor med dig. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.