Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Cherry_77

Hej!

Er der nogle af jer, der har prøvet akupunktur for at afhjælpe graviditetsgenerne kvalme og opkast? Min læge har nemlig foreslået at skrive en henvisning til en akupunkturklinik, da jeg er meget generet af opkast og kvalme. Det startede i uge 6/7 og er nu i uge 13, så det er ved at være et stykke tid. Har prøvet de fleste af rådene mod kvalme/opkast, men desværre uden den store effekt.

Det ville være fint, hvis der er én, der vil skrive lidt om, hvordan behandlingen foregår.

MVH Cherry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

mth1987

jeg har ikke selv prøvet akupunktur da jeg var gravid men kender flere der har gjort det. og på nogen hjalp det og andre havde det ingen virkning på så det nok ret forskelligt. men det er da værd at prøve, det har jeg hvert fald tænkt mig i min næste graviditet, da jeg var plaget af kvalme hele vejen igennem. man kan også få nogle armbånd i matas der også virker mod køresyge, der nogle gravide de også hjælper på så det vel bare at prøve sig frem

Anmeld

6. september 2011

Highlander

Cherry_77 skriver:

Hej!

Er der nogle af jer, der har prøvet akupunktur for at afhjælpe graviditetsgenerne kvalme og opkast? Min læge har nemlig foreslået at skrive en henvisning til en akupunkturklinik, da jeg er meget generet af opkast og kvalme. Det startede i uge 6/7 og er nu i uge 13, så det er ved at være et stykke tid. Har prøvet de fleste af rådene mod kvalme/opkast, men desværre uden den store effekt.

Det ville være fint, hvis der er én, der vil skrive lidt om, hvordan behandlingen foregår.

MVH Cherry

Jeg har kun prøvet akupunktur mod ondt i ryggen, men da jeg havde kvalme købte jeg nogle akupunktur armbånd, som bl.a. hjælper mod køresyge og graviditetskvalme.. De tog det ikke væk, men de gjorde det bedre 

http://www.annewinthershop.dk/varegrupper/seaband-armband-mod-kvalme/

Anmeld

6. september 2011

Highlander

mth1987 skriver:

jeg har ikke selv prøvet akupunktur da jeg var gravid men kender flere der har gjort det. og på nogen hjalp det og andre havde det ingen virkning på så det nok ret forskelligt. men det er da værd at prøve, det har jeg hvert fald tænkt mig i min næste graviditet, da jeg var plaget af kvalme hele vejen igennem. man kan også få nogle armbånd i matas der også virker mod køresyge, der nogle gravide de også hjælper på så det vel bare at prøve sig frem

Hov havde ikke lige læst dit svar 

Anmeld

6. september 2011

mth1987

Highlander skriver:

Hov havde ikke lige læst dit svar 

du fik da tilføjet et link så mon ikke ts er glad nok for du skrev

Anmeld

6. september 2011

Mikkel's mor <3

Cherry_77 skriver:

Hej!

MVH Cherry

Ja jeg har og er blevet så bidt af det at jeg går til det endu hver 6 uge.. og kan kun sige  kvalme, migræne forsvandt fra den ene dag til den anden.

Anmeld

6. september 2011

Cherry_77

Tak for svarene. Jeg vil overveje at prøve det. Stikker akupunktøren mange nåle i eller er det kun nogle få -  og hvorhenne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.