Har fået en super ide...tror jeg nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Frk-Lotusblomst

Mi skriver:

Det er min datters legestue også, men det bliver ikke brugt helt op til skolealderen, og det er den slet heller ikke udfordrende nok til.

okay. Nej der skal jo være nok af udfordringer.

Men synes ihvertfald du skal undersøge det .Tror godt det kunne blvie til noget.

SOm en anden skriver. også for studerende-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mi

Frk-Lotusblomst skriver:

okay. Nej der skal jo være nok af udfordringer.

Men synes ihvertfald du skal undersøge det .Tror godt det kunne blvie til noget.

SOm en anden skriver. også for studerende-

Ja, men vi har bare ikke nogle studier i byen, og ofte får studerende med børn jo også delvis friplads i dagplejen, og så går det økonomiske aspekt jo lidt fløjten.

Anmeld

6. september 2011

Frk-Lotusblomst

Mi skriver:

Ja, men vi har bare ikke nogle studier i byen, og ofte får studerende med børn jo også delvis friplads i dagplejen, og så går det økonomiske aspekt jo lidt fløjten.

Tjah når tid er, kan vi ikk få delvis friplads.

Så der er også nogen der skal betale fuld smæk . - Manden er tømrer, jeg er studerende.

Men håber da det kan fungere. Det lyder ihvertfald som en god ide.

Anmeld

6. september 2011

Mi

Frk-Lotusblomst skriver:

Tjah når tid er, kan vi ikk få delvis friplads.

Så der er også nogen der skal betale fuld smæk . - Manden er tømrer, jeg er studerende.

Men håber da det kan fungere. Det lyder ihvertfald som en god ide.

Jeg har før været igang med at starte en privat dp, men manglede et barn for at det kunne løbe rundt økonomisk. Nu går jeg i hvert fald igang med at sprede budskabet, for er rimelig sikkert på at jeg kan godkendes, da de jo har været her før.

Og nej, det er jo ikke alle som kan få friplads, så det er da meget muligt at en studerende fra byen også kan bruge sådan en plads.

Bliver spændende at se om det kan blive til noget

Anmeld

6. september 2011

Frk-Lotusblomst

Mi skriver:

Jeg har før været igang med at starte en privat dp, men manglede et barn for at det kunne løbe rundt økonomisk. Nu går jeg i hvert fald igang med at sprede budskabet, for er rimelig sikkert på at jeg kan godkendes, da de jo har været her før.

Og nej, det er jo ikke alle som kan få friplads, så det er da meget muligt at en studerende fra byen også kan bruge sådan en plads.

Bliver spændende at se om det kan blive til noget

Så burde du jo sagtens kunne godkendes.

Held og lykke med det.

Anmeld

6. september 2011

Mi

Frk-Lotusblomst skriver:

Så burde du jo sagtens kunne godkendes.

Held og lykke med det.

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.