Har brug for frisørhjælp (brudehår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Kamulla

Ja.. har lovet at sætte min venindes brudehår på lørdag.. og vi øvede det i lørdags...

dog ønskede hun nu håret nede... C har meget langt og TUNGT hår.. hun ønsker krøller og fylde... 

krøllerne til trods for en voldtaget hårlak, gik ud efter 1 times tid... (ikke fedt når man har brugt 1 time på at krølle det)

og lige meget hvor meget jeg tuperede det, så faldt det sammen pga. håret er så tungt...

hun skal have en frisure som denne med Mary.. men med en masse fylde og flotte bløde slangekrøller.. hvordan gør jeg det i det store tunge hår ???

HEEELLLPPPPPPP

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mom2012

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Ja.. har lovet at sætte min venindes brudehår på lørdag.. og vi øvede det i lørdags...

dog ønskede hun nu håret nede... C har meget langt og TUNGT hår.. hun ønsker krøller og fylde... 

krøllerne til trods for en voldtaget hårlak, gik ud efter 1 times tid... (ikke fedt når man har brugt 1 time på at krølle det)

og lige meget hvor meget jeg tuperede det, så faldt det sammen pga. håret er så tungt...

hun skal have en frisure som denne med Mary.. men med en masse fylde og flotte bløde slangekrøller.. hvordan gør jeg det i det store tunge hår ???

HEEELLLPPPPPPP

Mit hår er også meget tykt og tungt, jeg plejer at få det tyndet når jeg bliver klippet. Så er det meget nemmere at sætte, men måske lidt for sent for hende?! 

Har desværre ikke nogle smarte tips udover

Anmeld

6. september 2011

bøgelund

Camillas-Copenhagen.com skriver:

HEEELLLPPPPPPP

altså jeg ville mene, at en hel hårlack gør det endnu tungere.. krøllede i det hele, eller kun det nederste ligesom på billedet af Mary?

kan os være at i krøllede for store totter af gangen.. så bliver de for tunge.. jo mindre totter, desto mindre vejer de.. 

og så lidt lack i hver tot, efterhånden som de bliver krøllet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.