Er det normalt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Highlander

... at have ligmament lignende smerter som man havde i starten, når man er i uge 33??? Jeg er pludselig begyndt at få det igen, så det gør voldsom ondt i underlivet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Dansker I Holland

Highlander skriver:

... at have ligmament lignende smerter som man havde i starten, når man er i uge 33??? Jeg er pludselig begyndt at få det igen, så det gør voldsom ondt i underlivet 

Jeg tror det svinger meget fra person til person ang hvad der er normalt eller ej. Men umiddelbart vil jeg ikke sige at det IKKE er normalt. Fordi der ligger jo en baby i maven og det kan jo være fordi den trykker nedaf i bækkenet..

Anmeld

6. september 2011

Holbæktrunten

Highlander skriver:

Ja, det er normalt. Men kan også være en blærebetændelse... Prøv evt at ringe til din læge eller JM for en sikkerheds skyld

Anmeld

6. september 2011

Angelspot

Jeg havde det også, det kunne strække sig fra midt på maven allernederst og til om på siden. Og det føltes ligesådan som i starten

Anmeld

6. september 2011

Highlander

Okay, så er jeg ikke så bekymret, det er bare så ubehageligt

Jeg har jo stadig 7 uger igen, så har endnu ikke hørt fra JM hvilke tegn man oplever når fødslen går igang, blev lidt bekymret for om det kunne have noget med det at gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.