Babybleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2011

morpåthurø

Hej Piger. Jeg er jo stadig ligesom mange af os ved at bygge rede. Det betyder jeg har været ude for at købe babybleer, men siden min sidste dreng er der kommet lidt flere forskellige mærker på markedet.

Jeg har tidligere købt libero  men har set at Huggies også er kommet med babybleer som er væsentligt billigere (40 kr for 33 stk i stedet for 60 kr).

Derfor vil jeg bare høre hvilke bleer I allerede bruger eller påtænker at bruge når jeres guldklump er født?

JEG GLÆDER MIG SÅÅÅÅ meget til at få min guldklump ud til mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

SaNiNa

Vi har ikke købt baby bleer, da der var mange med i diverse babypakker som vi lige bruger først. Det kan jo være den er en hurtig voksende baby.

Men til Nicklas for 2 år siden brugte vi pampers men måtte gå over til libero da han sked igennem hele tiden.

Aldia vibel er også rigtig gode og til en fornuftig pris, dem fra lidl sad bare rigtig dårlig på nicklas og lavede mærker i han lyst selv om han er meget spinkel af bygning.

Så der er ikke andet for end at prøve jer frem når den lille kommer til verden.

Kiwi har deres bummelumkort hvor hver 4 pakke er gratis og det er så libero

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Jeg håber min tøs kan bruge landlords, da de jo er svanemærket og billige, men ellers må jeg prøve mig frem i mærkerne og starte self med de billige.

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger. Jeg er jo stadig ligesom mange af os ved at bygge rede. Det betyder jeg har været ude for at købe babybleer, men siden min sidste dreng er der kommet lidt flere forskellige mærker på markedet.

Jeg har tidligere købt libero  men har set at Huggies også er kommet med babybleer som er væsentligt billigere (40 kr for 33 stk i stedet for 60 kr).

Derfor vil jeg bare høre hvilke bleer I allerede bruger eller påtænker at bruge når jeres guldklump er født?

JEG GLÆDER MIG SÅÅÅÅ meget til at få min guldklump ud til mig!

Vi vil gerne bruge dem fra Aldi, men da de ikke findes i nyfødt størrelse, har vi måtte kigge os omkring efter hvad, vi håber passer her til en start. Så vi har valgt Änglemarks, da de er gode på mange måder. Både miljøet og mht. astma/allergi. Ikke de billigeste men bestemt heller ikke de dyreste. Tror det var 40 for 60. Vibelle (eller hvad de nu hedder) fra Aldi er vist 90 for 80 eller i den stil

Anmeld

6. september 2011

ønskeprinsesse2011

jeg bruger libere da jeg syntes de sidder bedst samt holder bedre tæt

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Jeg håber min tøs kan bruge landlords, da de jo er svanemærket og billige, men ellers må jeg prøve mig frem i mærkerne og starte self med de billige.

De samme har vi købt her også til tøsen og fortsætter med at bruge dem til begge er ble frie... 

Anmeld

6. september 2011

morpåthurø

Tak for jeres besvarelser.

vi har være store tilhængere af Aldis Vibelle bleer til  de tidligere børn, men de findes som skrevet ikke i nyfødt, så jeg vil nok også prøve änglemark- dem havde jeg lige glemt i farten.

Vi har godt nok fået flere af de gratis babypakker med bleer i, men vi får vel nok en 4kgs baby som de  andre gange og derfor er de små babybleer ikke store nok så vi skal have new born str 2.

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Vi har købt Pampers, da vi har fået dem anbefalet - men ikke mere end 2 pakker, og så ser vi om de duer til noget, ellers prøver vi noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.