Notifikationer - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. september 2011

AnneBJ

Jeg har stadig problemer med mine notifikationer... 

Hvis der fx er 2, og jeg læser den ene, svarer og går til forsiden, er notifikation 2 væk!

Der er jo to slags notifikationer (plus venneanmodning osv.) - hvis det er om, at jeg er citeret i en tråd, bliver den stående. Hvis det er om et svar, i en tråd jeg har lavet, er den væk (som regel!)

Desuden bliver hele min forside (første side) markeret som læs, når jeg har været inde i første notifikation.

Jeg er "fuldt opdateret" ifht. hjælpesiden, jeg bruger google chrome (også opdateret) og alm. pc... 

Er det mon bare noget jeg skal "finde mig i" (så er problemet jo altså heller ikke større ) eller er der en løsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Clisolka

AnneBJ skriver:

Hvis der fx er 2, og jeg læser den ene, svarer og går til forsiden, er notifikation 2 væk!

Der er jo to slags notifikationer (plus venneanmodning osv.) - hvis det er om, at jeg er citeret i en tråd, bliver den stående. Hvis det er om et svar, i en tråd jeg har lavet, er den væk (som regel!)

Desuden bliver hele min forside (første side) markeret som læs, når jeg har været inde i første notifikation.

Jeg er "fuldt opdateret" ifht. hjælpesiden, jeg bruger google chrome (også opdateret) og alm. pc... 

Er det mon bare noget jeg skal "finde mig i" (så er problemet jo altså heller ikke større ) eller er der en løsning?

Det samme sker her hos mig - og jeg bruger også Google Chrome

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Lige præcis det samme her... Har stået på længe... bruger også Chrome..

Anmeld

6. september 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneBJ skriver:

Log helt ud af baby.dk

Slet din catche.

Genstart maskinen.

Log på b.dk og se så om det ikke hjælper.

Anmeld

6. september 2011

Clisolka

SussieThyssen skriver:

Log helt ud af baby.dk

Slet din catche.

Genstart maskinen.

Jeg kan forstå at vi skal slette cashen, men hvorfor genstarte maskinen??

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Log helt ud af baby.dk

Slet din catche.

Genstart maskinen.

alle disse ting gør jeg tit og det har ikke hjulpet her... 

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Nu har jeg slettet og genstartet. Kan af gode grunde ikke vide, om det virker endnu!

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

AnneBJ skriver:

Nu har jeg slettet og genstartet. Kan af gode grunde ikke vide, om det virker endnu!

Det kan vi hurtigt finde ud af... De gange jeg har gjort det, har det ikke virket... 

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

Babymor2010 skriver:

Jeg kan forstå at vi skal slette cashen, men hvorfor genstarte maskinen??

Fordi, så starter du med en frisk hukommelse.
Man skal altid genstarte maskinen, når man laver den slags

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

alle disse ting gør jeg tit og det har ikke hjulpet her... 

Smid lige en PB til Staff..så tager vi den derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.