Av av av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. september 2011

HeidiØ

Jeg har i nat og her til formiddag haft sådan nogle jag ned i skambenet og ved endetarmen - det føles egentlig mest af alt som en slags kramper dernede som kommer og går - når jeg ligger ned så mærker jeg dem ikke så meget.

Render hele tiden ind for at tisse, men der kommer ingenting..

Nogle der har oplevet noget lignende?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Holbæktrunten

HeidiØ skriver:

Jeg har i nat og her til formiddag haft sådan nogle jag ned i skambenet og ved endetarmen - det føles egentlig mest af alt som en slags kramper dernede som kommer og går - når jeg ligger ned så mærker jeg dem ikke så meget.

Render hele tiden ind for at tisse, men der kommer ingenting..

Nogle der har oplevet noget lignende?!

Ja!!!! Det er baby der får trykket på nogle nerver dernede, og det gør bare så sindssygt ondt! Har det i perioder, plejer at hjælpe hvis jeg lægger mig ned og får akubbet lidt til ham. Man knækker jo helt sammen når det er der - eller springer op af stolen... Får givet mine omgivelser et chok i ny og næ "er det nu. Er det nu." NEEEEEJ det er ikke nu, han kommer ikke ud frivilligt...

Anmeld

6. september 2011

HeidiØ

Holbæktrunten skriver:

Ja!!!! Det er baby der får trykket på nogle nerver dernede, og det gør bare så sindssygt ondt! Har det i perioder, plejer at hjælpe hvis jeg lægger mig ned og får akubbet lidt til ham. Man knækker jo helt sammen når det er der - eller springer op af stolen... Får givet mine omgivelser et chok i ny og næ "er det nu. Er det nu." NEEEEEJ det er ikke nu, han kommer ikke ud frivilligt...

Ingen tvivl, så er det fuldstændig det samme vi mærker - ej manner, ja man knækker helt sammen! For min skyld på det meget gerne gå over i veer så han kan komme ud til verden

Men ja, øv for kommentarerne!! Han kommer nok på hans fødselsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.