Valget Torsdag d. 15/9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2011

SaNiNa

Brevstemmer i piger?

Jeg overvejer det meget kræftig for jeg vil helt sikkert stemme, men det er jo kun 4 dag før termin så ved jo slet ikke om jeg har født eller måske er i fødsel.

Hvis i vil brev stemme skal i huske det skal gøre senest d. 13, hvis i skulle ligge på barselsgangen så har i mulighed for at stemme på syghuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

ønskeprinsesse2011

hvis jeg ikke havde født ville jeg ha brevstemt. meningen var faktisk at jeg ville ha været på kommunen om mandagen som jeg fødte søndagen før. men ja nu kan jeg jo gå ned og stemme i stedet. jeg havde jo termin på valgdagen

Anmeld

6. september 2011

HeidiØ

Jeg har helt klart tænkt mig at brevstemme hvis jeg ligger og er urokkelig den dag

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

Har ikke bestemt mig endnu, men når vi ved jeg skal indlægges, så er det vil kun et problem, hvis jeg er i fødsel d 15? Men jeg må jo ikke føde den 15. alligevel, så det bliver ikke et problem - den kommende far er nok utilfreds med, at han både skal dele fødselsdag med valg og sin søsters termin

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

Regner med at gør det imorgen eller på mandag for jeg tør ikke vente, og så hvis jeg går i fødsel enden tirsdag så kan jeg jo nok nå at stemme torsag.

Bliver bare nød til at stemme lige meget hvad om jeg så skla møde op med press veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.