Hvad sys du er pænest? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn hælder du mest til? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.358 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Mor.til.stjernebørn

Vi fandt lige et navn både mig, min kæresteog svigermor sys er rigtig pænt... Vi står mellem Nataly, som vi har holdt på hele vejen igennem, og nu Dicte, som vi sys er vildt flot og sødt...Hvad sys du er pænest?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Camillakn

Jeg stemte 1.

Syntes Dicte lyder meget gammeldags .

Men det kan jo være når du fødder at et af navnene bare passer helt perfekt og det andet er helt forkert Så hvis i holder fast på begge navne, finder i måske svaret når i kigger på jeres lille guldklump

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

NovaNataly skriver:

Vi fandt lige et navn både mig, min kæresteog svigermor sys er rigtig pænt... Vi står mellem Nataly, som vi har holdt på hele vejen igennem, og nu Dicte, som vi sys er vildt flot og sødt...Hvad sys du er pænest?

Kan bedst lide Dicte, men det er mest pga. måden i staver Nataly på. Jeg ville nok stave det Natalie Godt nok en mindre detalje, men synes bare det "ser pænere ud" på den måde. hehe

Anmeld

6. september 2011

Mor.til.stjernebørn

Camillakn skriver:

Jeg stemte 1.

Syntes Dicte lyder meget gammeldags .

Men det kan jo være når du fødder at et af navnene bare passer helt perfekt og det andet er helt forkert Så hvis i holder fast på begge navne, finder i måske svaret når i kigger på jeres lille guldklump

Det er netop også sådan jeg har det... Det kan jo være hun slet ikke ligner nogen af delene... Må tiden jo vise... Er så spændt på at se hende allerede

Anmeld

6. september 2011

Mor.til.stjernebørn

Frøken J. skriver:

Kan bedst lide Dicte, men det er mest pga. måden i staver Nataly på. Jeg ville nok stave det Natalie Godt nok en mindre detalje, men synes bare det "ser pænere ud" på den måde. hehe

Siger min mor og far også Det med at stave det med "ie" og ikke "y"... Men efter jeg hørte Dicte er jeg blevet super glad for det navn... Men ja.. Nu må vi se hvordan hun ser ud når hun kommer

Anmeld

6. september 2011

Camillakn

NovaNataly skriver:

Det er netop også sådan jeg har det... Det kan jo være hun slet ikke ligner nogen af delene... Må tiden jo vise... Er så spændt på at se hende allerede

Heh, og lysten blir kun størrer

Vi har fundet navn til lille manden, han ska hedde Oliver Lennon. Det er så bare Oliver vi vil bruge Men har så os altid sagt at det er jo slet ik sikkert han ligner en Oliver ..

Men, nej det er aldrig til at vide. Nogle siger jo at de navne de havde i tankerne bare var helt forkerte og de med det samme kunne se det var en Sebastian og bestemt ikke en Lars . Heh

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

NovaNataly skriver:

Siger min mor og far også Det med at stave det med "ie" og ikke "y"... Men efter jeg hørte Dicte er jeg blevet super glad for det navn... Men ja.. Nu må vi se hvordan hun ser ud når hun kommer

Ja, det er jo ikke til at vide! Vi er 100% fastlåst på et navn, og er da lidt nervøs for hun ikke "ligner sådan en", når hun kommer ud Dog har vi set hende til 3D scanning, det giver da en lille idé. Hehe

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Jeg er mest til Dicte... 

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

Dicte, en af grundene var stave måden af det andet navn. Jeg er ikke vild med de der super alternative måder at stave på, jeg har selv hadet at skulle stave mit navn igen og igen og igen og så lige mit efternavn også og mine er endda nemme helt almindelig navne .. men nej 

Anmeld

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NovaNataly skriver:

Jeg kan lide begge, men set i lyset af at jeg er til internationale navne er jeg mest til Nataly. Ville dog stave det med i hvis det var mig der skulle vælge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.