Positiv derefter negativ test - men stadig ingen blødning. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Lou

Kære alle

Jeg har pga. hormonelle problemer ikke haft mens i 2 1/2 år (efter p pille stop) men fik endelig mens den 8. august. 

Jeg ved pga. ovenstående problemer ikke hvor lang min cyklus er.

Jeg havde på fornemmelsen at jeg var blevet gravid, og tog fredag morgen en svag positiv gtest. - men jeg tog en lørdag (dog ikke om morgenen) og en søndag som begge var negative. Jeg tænkte at det jo nok var endt som en biokemisk så. 

Men kan der være nogen chance alligevel? Hvor hurtigt begynder man at bløde efter en biokemisk? 

Jeg vil så gerne håbe, men tør på igen måde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Holbæktrunten

Lou skriver:

Kære alle

Jeg har pga. hormonelle problemer ikke haft mens i 2 1/2 år (efter p pille stop) men fik endelig mens den 8. august. 

Jeg ved pga. ovenstående problemer ikke hvor lang min cyklus er.

Jeg havde på fornemmelsen at jeg var blevet gravid, og tog fredag morgen en svag positiv gtest. - men jeg tog en lørdag (dog ikke om morgenen) og en søndag som begge var negative. Jeg tænkte at det jo nok var endt som en biokemisk så. 

Men kan der være nogen chance alligevel? Hvor hurtigt begynder man at bløde efter en biokemisk? 

Jeg vil så gerne håbe, men tør på igen måde!!

Der er håb endnu, vil jeg mene :0) jeg ville teste igen med morgenurin her de næste dage... Og husk at ægløsning kommer før mens, så der er altid en chance :0)

Anmeld

6. september 2011

Lou

Holbæktrunten skriver:

Der er håb endnu, vil jeg mene :0) jeg ville teste igen med morgenurin her de næste dage... Og husk at ægløsning kommer før mens, så der er altid en chance :0)

Hvad mener du med at ægløsning kommer før mens?

Jeg har jo haft ægløsning for et par uger siden, og venter på at jeg får en blødning.. jeg ved jo jeg i hvert fald har været gravid, da jeg har haft taget en positiv test, men da den efterfølgende var negativ tænke jeg at det nok var endt som en biokemisk.. men efter en biokemisk begynder man også at bløde, da kroppen skal af med det befrugtede men afstødte æg. 

Anmeld

6. september 2011

Lou

ikke nogen som har prøvet biokemisk? El. prøvet at tage postitv og negativ og alligevel har været gravid?

Anmeld

6. september 2011

Holbæktrunten

Lou skriver:

Hvad mener du med at ægløsning kommer før mens?

Jeg har jo haft ægløsning for et par uger siden, og venter på at jeg får en blødning.. jeg ved jo jeg i hvert fald har været gravid, da jeg har haft taget en positiv test, men da den efterfølgende var negativ tænke jeg at det nok var endt som en biokemisk.. men efter en biokemisk begynder man også at bløde, da kroppen skal af med det befrugtede men afstødte æg. 

Korrekt :0) mente at selvom det i en længere periode ikke er mens, KAN man være heldig at blive gravid ved første ægløsning alligevel :0) anyway, tag en test med morgen urin, og ellers er der ikke andet for end at se tiden an. Krydser fingre for at den er der :0)

Anmeld

6. september 2011

Carina:-)

Der kan godt gå et stykke tid inden hcg er så langt nede at du får mens.

Jeg har prøvet det ,og der gik 14 dage fra forventet mens,til jeg blødte.

Desuden har du kuk i systemet,så måske du lige skulle kontakte lægen for at få fundet ud af om det er din krop der driller dig.

Anmeld

6. september 2011

Lou

Carina:-) skriver:

Der kan godt gå et stykke tid inden hcg er så langt nede at du får mens.

Jeg har prøvet det ,og der gik 14 dage fra forventet mens,til jeg blødte.

Desuden har du kuk i systemet,så måske du lige skulle kontakte lægen for at få fundet ud af om det er din krop der driller dig.

Puha det var lang tid at gå... det bliver da mega svært at beregne sin næste ægløsning så. Hmm jamen min tanke var at gå ugen ud og se hvad der skete og hvis der ikke skete noget, så gå til lægen. 
Nåede du at teste positiv og fandt først ud af det var en biokemisk da du begyndte at bløde? 

Anmeld

6. september 2011

Carina:-)

Lou skriver:

Puha det var lang tid at gå... det bliver da mega svært at beregne sin næste ægløsning så. Hmm jamen min tanke var at gå ugen ud og se hvad der skete og hvis der ikke skete noget, så gå til lægen. 
Nåede du at teste positiv og fandt først ud af det var en biokemisk da du begyndte at bløde? 

Den var positiv først,og blev så negativ.

Og så gik der de 14 dage,hvor jeg i mellemtiden var ved lægen  der tog bp for at se om hcg faldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.