jeg har nu kontaktet lægen :( (opdate)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

var som sagt ved lægen igår som var meget forståen over hele problemet.....

jeg skal idag have taget blodprøve for at se hvordan mit stofskifte er da jeg har alle symtomer på det er for lavt og derfor har sværet ved at hole et vægt tab...

ud over dette skal jeg til samtale med hende hver 3 uge er imellem de 3 uger skal jeg daglig skrive ned hvad jeg spiser hvornår og hvorfor jeg spiser .... for at hjælpe min psyke og hun kan hjælpe mig med hvor jeg skal ændre ting...

ud over dette skal jeg vi lave en handle plan over mit forløb så det ikke går ind og skader noget

en rigtig positiv oplevelse og en læge der godt kunne se hele problemet og de kontrol jeg skal gå til er bare super for så er det ikke kun en selv der vejer en osv

super dejlig kram en nu føles 10 kilo lætter kvinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

A.n.onym.

Hej, vil bare sige at HVIS nu du har lavt stofskifte, så er du velkommen til at skrive en PB til mig, er født med for lavt stofskifte, så er vel nærmest ekspert :-)

Anmeld

6. september 2011

A.n.onym.

Hej, vil bare sige at HVIS nu du har lavt stofskifte, så er du velkommen til at skrive en PB til mig, er født med for lavt stofskifte, så er vel nærmest ekspert :-)

Anmeld

6. september 2011

karina1980

Anonym skriver:

var som sagt ved lægen igår som var meget forståen over hele problemet.....

jeg skal idag have taget blodprøve for at se hvordan mit stofskifte er da jeg har alle symtomer på det er for lavt og derfor har sværet ved at hole et vægt tab...

ud over dette skal jeg til samtale med hende hver 3 uge er imellem de 3 uger skal jeg daglig skrive ned hvad jeg spiser hvornår og hvorfor jeg spiser .... for at hjælpe min psyke og hun kan hjælpe mig med hvor jeg skal ændre ting...

ud over dette skal jeg vi lave en handle plan over mit forløb så det ikke går ind og skader noget

en rigtig positiv oplevelse og en læge der godt kunne se hele problemet og de kontrol jeg skal gå til er bare super for så er det ikke kun en selv der vejer en osv

super dejlig kram en nu føles 10 kilo lætter kvinde 

dejligt at hun vil lytte.

min læge har samme mistanke, det dog fordi vi i min familie har et problem med vores stofskifte, så er de sidste 3 år blevet holdt godt øje med.

pt er jeg igang med endnu en omgang på sygehuset med div. undersøgelser.

men synes det super at hun vil tjekke dig hver 3 uge, samt se om hun kan hjælpe, dejligt at høre om en læge der gør noget for sine patienter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.