amning - offentligt for alle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

BinaMor

Anonym skriver:

jeg kan bare ikke se hvorfor man skal gå med brystet frit fremme??

Altså jeg undres virkelig over det og kan overhoved ikke se noget som helst fjong fjing godt over det.. Som jeg skrev længere nede ville jeg have taget en stofble over dels for barnet ikke blev forstyrret og dels for at vise den respekt for andre mennesker, det er mig der har valgt at amme, det er sku ikke dem så hvorfor skal de så glo på mine bryster? 

jeg ser nu mere pat ved mange af de toppe folk render rundt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

MorDk

SjeBets skriver:

jeg vil personlig hellere se på en kvinde der ammer sit barn, end de meget meget meget korte trøjer nogle piger har på eller meget lavtajlet bukser og ekstrem korte short som bestemt ikke overlader noget til fantasien. 

Hun giver mad, det kan jeg ikke hidse mig op over.

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

BinaMor skriver:

jeg ser nu mere pat ved mange af de toppe folk render rundt med

ja ja men det er jo noget heeeelt andet ... 

Anmeld

6. september 2011

MorDk

Anonym skriver:

min reaktion kom lige så meget af at jeg synes den var "skamfuldt" ikke at passe bedre på sit barn i forhold til at det skulle have ro til at spise.. nu ved jeg ikke om du har været i IKEA en søndag? Der var mange mennesker, SERIØST mange mennesker. Alene den gang med gardiner der er yderst lille stod de 2 voksne, jeg , + 3 andre... 

Jojo jeg har skam været i IKEA med KÆMPE mave...

Jeg sys netop at hun tager sig godt af sit barn da hun imødekommer dets behov frem for at ignorere det. Hun valgte at amme det. Barnet er som oftest ligeglad med om der er andre mennesker - det vil bare have mad! Min søn har dog haft svært ved at koncenterer sig og ville heller kigge på andre mennesker, lamper osv. og så pakkede jeg bare brystet væk igen... så er han jo nok ikke sulten nok!!  MEN forstår ikke at det er så frygteligt en ting? Jeg kan da godt forstå at det måske "kan" være grænseoverskridende hvis en mor "flasher" sit bryst... men herregud. Det er et bryst og ganske naturligt.

Anmeld

6. september 2011

BinaMor

SjeBets skriver:

ja ja men det er jo noget heeeelt andet ... 

why? hvis det er brystet der gør én dårlig af at se på... såehh?

det må være en hård omgang at tage en tur til stranden

ej seriøst jeg kan bare ikke se problemet

Anmeld

6. september 2011

Tvillingemor80

BinaMor skriver:

jeg kan ikke se problemet? havd gør det ved jer der "påvirker" jer så dårligt ved at se et bryst? hvad ulækkert er der ved det? hvad sexet er der ved det? det er jo ligefrem ikke en grøn skrigende slimkat der smider sig rundt med dødens farlge bomber. DET ER ET BRYST!! jeg sys bare det er fedt de gider amme istedet for alternativer.

IMO!

Jeg har altså været nød til at dobbelt-amme i offetnlighed (selvom jeg synes den var grænseoverskridende) ..

fordi jeg havde to skrigende babyer samtidig..

Min største bekymring var at jeg vidste at folk bliver skide forarget .. men det må jeg jo så tage på mig

Anmeld

6. september 2011

Mumto3

Jamen så er jeg nok en af dem I ikke kan lide. Jeg har ammet alle steder, i køen i netto, på resturanter, på gaden, i parker, i butikker, i toget, i bussen, ja hvor min baby nu var sulten.

MEN jeg har dog gjort det diskret vil jeg mene. Jeg har ALTID ammebluser på, hvor man nemt man lette lidt på blusen og kun stikke 'brystvorte ud' og den har baby jo i munden, så der er ikke så meget at se!!!

Jeg er selv blevet frygtelig provokeret en dag jeg var i legestue hvor der sad en mor med 'verdens største bryster' og dem hev hun frem BEGGE TO og sad HELT BLOTTET og så skulle hun amme. hun forklarede at hendes dreng så gerne ville lege med det andet bryst når han ammede fra det ene. Det var bare totalt grænseoverskridende for mig!!!!

Jeg er bestemt ikke til at VISE bryster, heller ikke på stranden i varm sommerdag!!!! -men jeg mener bestemt at en sulten baby skal have lov til at få mad!!!

Anmeld

6. september 2011

Tvillingemor80

SjeBets skriver:

jeg vil personlig hellere se på en kvinde der ammer sit barn, end de meget meget meget korte trøjer nogle piger har på eller meget lavtajlet bukser og ekstrem korte short som bestemt ikke overlader noget til fantasien. 

Hun giver mad, det kan jeg ikke hidse mig op over.

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jamen så er jeg nok en af dem I ikke kan lide. Jeg har ammet alle steder, i køen i netto, på resturanter, på gaden, i parker, i butikker, i toget, i bussen, ja hvor min baby nu var sulten.

MEN jeg har dog gjort det diskret vil jeg mene. Jeg har ALTID ammebluser på, hvor man nemt man lette lidt på blusen og kun stikke 'brystvorte ud' og den har baby jo i munden, så der er ikke så meget at se!!!

Jeg er selv blevet frygtelig provokeret en dag jeg var i legestue hvor der sad en mor med 'verdens største bryster' og dem hev hun frem BEGGE TO og sad HELT BLOTTET og så skulle hun amme. hun forklarede at hendes dreng så gerne ville lege med det andet bryst når han ammede fra det ene. Det var bare totalt grænseoverskridende for mig!!!!

Jeg er bestemt ikke til at VISE bryster, heller ikke på stranden i varm sommerdag!!!! -men jeg mener bestemt at en sulten baby skal have lov til at få mad!!!

Altså jeg tror du misforstår det totalt..

Jeg er +++ for amning men jeg er totlat ---- for at man skal vise alle mennesker alt...

Børn skal have mad, fuldstændig uden tvivl, det er bare det med om man skal vise alle folk sine bryster eller om man skal holde det til barnet og en selv.. Jeg vil også amme, det mener jeg også at have nævnt, men jeg NÆGTER at rende rundt med bare babser for at amme...

så  til dig  

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

BinaMor skriver:

why? hvis det er brystet der gør én dårlig af at se på... såehh?

det må være en hård omgang at tage en tur til stranden

ej seriøst jeg kan bare ikke se problemet

jeg mener det samme, har en svigerinde og der er ikke overladt NOGET til fantasien overhovedet ... så vil jeg hellere se et barn amme, fordi man ser jo faktisk ikke mere end i de meget små toppe ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.