Foældremøde Øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg var til mit første forældre møde i aften i stumpens vuggestue, og der skulle være valg til forældre råd, og stilte op for og vise min interesse for mit eget barn men også for og for og være med til og give input på de forskellig ting men blev ikke valgt ind og følte lidt der jeg blev set ned på fordi jeg er ung mor, kan godt være det bare er mig men synes jeg har opleve det mange gange her på det sidste, ingen kritik til nogen overhovedet men mener jeg kan være en lige så god mor som en over 30 år,

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her måske en bare en lidt fustret mor der føler hun bliver set som dårlig mor fordi jeg er ung

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Gaia

Det var da en rigtig æv oplevelse. hvad gjorde de der fik dig til at føle at de så ned på dig? Jeg er helt sikke på du er en ligeså god mor som alle andre. Alder behøver ikke have den store betydning. Jo ik din alder der nødvendigvis gør dig til en god forældre. Kan det være at du måske ser: at de synes du er en dårlig mor. Fordi der i medierne og mange andre steder ligges op til det at en ung mor er lige med en dårlig mor? Du skal lukke alt det ude og tro på at du er den bedste mor for dit barn og atingen i denne verden kunne gøre det bed for dit barn. Lad vær med at tænke at du blev fravalgt pga alder medmindre de selvf. Sagde det direkte. Tit bliverr vuggestuer også ret indspiste og folk kender hinanden og har måske kendt hinanden igennem en to tre år, derfor tror jeg at det for os nye forældre er sværere at komme " ind i varmen" mere pga at de ikke kender os end vores alder. Tror ofetst folk vælgerr dem de kender frem for det nye og " farlige". Sender lige et kram og håber du en dag får mulighed for at udøve indflydelse i dit barns institution. Og se din alder som en force istedeet for en ulempe. Tænk at når dit barn er vokset op er du stadig lækker mens vi andre " gamle" vil misunde dig kram herfra

Anmeld

5. september 2011

camilla28

jeg blev heller ikke stemt ind  i børnahven meeen kom ind nu hvor daniel er startet i skole

Anmeld

5. september 2011

Mi

Sådan er det jo når flere har lyst til at sidde i bestyrelsen end der er pladser. Jeg har også prøver ikke at blive valgt, og sådan er det jo bare. Du skal nok få mulighed for det på et senere tidspunkt, for typisk er der ikke så mange som har lyst.

Anmeld

5. september 2011

inpe

op med humøret, jeg oplevede det samme da min ældste datter startede i børnehave. Jeg var bare enlig og det blev der ikke set pænt på, følte tit at jeg blev behandlet som en spedalsk, fordi jeg var ung og alene med min datter, men sådan er det nok på landet. Men også underligt, at det skal være sådan, for nu så mange år efter, er der mange som min datter gik i børnehave med, der skal skilles.

Så der er intet galt med, at være ung mor, men andre måde at reagere på.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle de opmuntrene ord, og er "glad" for og høre jeg ikke er ene med sådan følser og ja rigtig nok, man skal nok være bedre til og lukke ude og tro på sig selv.

Endnu engang tak for alle rådene og orderne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.