Det er ikke til at tro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jah jeg tested positiv for et par dage siden og jeg kan slet, slet ikke forstå det. Jeh smed p-pillerne for 2 måneder siden.

Imorgen skal jeg så ringe til læge og fortælle nyheden og have tid osv. Men det er så surealistisk. Det er slet ikke gået op for mig at jeg er GRAVID: :O

Det var ikke meningen det skulle ske før om et par måneder grundet nogen omstændigheder. Men nu er det sket og vi er lykkelige, men nervøse og spændte.

Puuha.. Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, det er bare sååå svært at tro på,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tusind mange gange tillykke  

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Tusind mange gange tillykke  

Taaaaaak. Og i lige måde- selvom du jo er halvvejs.

Anmeld

5. september 2011

Rosa

Tillykke!!!! 

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej piger.

Jah jeg tested positiv for et par dage siden og jeg kan slet, slet ikke forstå det. Jeh smed p-pillerne for 2 måneder siden.

Imorgen skal jeg så ringe til læge og fortælle nyheden og have tid osv. Men det er så surealistisk. Det er slet ikke gået op for mig at jeg er GRAVID: :O

Det var ikke meningen det skulle ske før om et par måneder grundet nogen omstændigheder. Men nu er det sket og vi er lykkelige, men nervøse og spændte.

Puuha.. Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, det er bare sååå svært at tro på,

Tillykke :0) her var der bonus i første hug, kan tydeligt huske alle de tests jeg tog for at være helt sikker... Sad bare og stirrede på dem med galopperede hjerte og rystende hænder ude på toilettet.... Det var også nogle mdr før forventet, og kunne sleeeet ikke forstå det da alt talte for at jeg skulle have svært ved at blive gravid. Men næh nej, bassen havde travlt med at komme fremad i verden. Han er så blevet lidt sløv her på det sidste, er i uge 41+1, og det ser ikke ud til han frivilligt finder lyset for enden af tunnellen ;0)

Anmeld

6. september 2011

Nessie

Tillykke

Anmeld

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej piger.

Tillykke. 

Anmeld

6. september 2011

baby012

Tillykke !!  

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Tillykke!!!! 

Taaak.

Anmeld

6. september 2011

B&J

Nej hvor dejligt stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.