Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Utrolig godt billede! Han ser virkelig kær ud!
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
lhn89 skriver: Utrolig godt billede! Han ser virkelig kær ud! Venlig hilsen Louise louisehartmann.dk
An&Jo skriver: min veninde tog lige det her billede af guldklumpen igår til brønderslev marked, og synes faktisk det blev rigtig godt..
min veninde tog lige det her billede af guldklumpen igår til brønderslev marked, og synes faktisk det blev rigtig godt..
fedt biillede .. gad os godt kunne det der med det blå ..
An&Jo skriver:min veninde tog lige det her billede af guldklumpen igår til brønderslev marked, og synes faktisk det blev rigtig godt..
Babyklar skriver: fedt biillede .. gad os godt kunne det der med det blå ..
Jakob'sMor skriver: Fedt billed - hvilket program bruger du til at farve enkelte ting på billedet?
Fedt billed - hvilket program bruger du til at farve enkelte ting på billedet?
An&Jo skriver:det er min veninde der har fikset det, men kan da godt lige høre hende efter hvilket program hun bruger..
An&Jo skriver: det er min veninde der har fikset det, men kan da godt lige høre hende efter hvilket program hun bruger..
det er min veninde der har fikset det, men kan da godt lige høre hende efter hvilket program hun bruger..
ja tak
Jakob'sMor skriver: Det må du meget gerne
Det må du meget gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128