Halløj, jeg er temmelig ny herinde så jeg tænkte, at jeg lige ville fortælle lidt om mig :-)
I dag, er jeg 20 uger henne og ifølge denne side er det halvvejs! Hold da op
Allerede! Synes det er godt enormt hurtigt, og synes faktisk bare de næste mange uger skal gå endnu hurtigere!! :-D
Jeg kan slet ikke vente på, at min lille prinsesse (ja, min kæreste og jeg venter os en lille pige) kommer til verdenen engang i slutningen af Januar! Har termin den 23, men nu må vi se hvornår hun har tænkt sig, at hun vil ud.
Egentlig ville jeg høre.... kløen på maven, HVAD GØR I?! Altså, min mave klør forfærdeligt meget - hele tiden! Jeg smører den 3 gange dagligt, og synes bare slet ikke det har nogen effekt!
Det må være det jeg har mest besvær med i min ellers ok. hyggelige graviditet. Jeg har det en smule nemt! Har ingen overdreven kvalme haft, måske .... 3-4 gange i alt! ;-) Lækkert! Selvom man i starten godt kunne ønske lidt man havde den kvalme, så der ligesom var andet end bare en positiv test der sagde man var gravid!
Ellers har jeg kun enormt søvnbesvær, og det hjælper ikke at jeg så også er konstant træt hele tiden, øv!
Vores lille prinsesse skal desuden hedde Ida Emilie Petersen, og må sige ... troede aldrig vi blev enige om et navn til hende. :-) Ellers er vi klar til hende. Vi mangler ikke at købe ret meget mere.
- Tror snart min pung skal ligges langt væk, jeg bruger alt for mange penge på hende! Upsssss..... 
Anmeld