20 uger, halvvejs! Ihhhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Halløj, jeg er temmelig ny herinde så jeg tænkte, at jeg lige ville fortælle lidt om mig :-)

I dag, er jeg 20 uger henne og ifølge denne side er det halvvejs! Hold da op Allerede! Synes det er godt enormt hurtigt, og synes faktisk bare de næste mange uger skal gå endnu hurtigere!! :-D

Jeg kan slet ikke vente på, at min lille prinsesse (ja, min kæreste og jeg venter os en lille pige) kommer til verdenen engang i slutningen af Januar! Har termin den 23, men nu må vi se hvornår hun har tænkt sig, at hun vil ud.

Egentlig ville jeg høre.... kløen på maven, HVAD GØR I?! Altså, min mave klør forfærdeligt meget - hele tiden! Jeg smører den 3 gange dagligt, og synes bare slet ikke det har nogen effekt!

Det må være det jeg har mest besvær med i min ellers ok. hyggelige graviditet. Jeg har det en smule nemt! Har ingen overdreven kvalme haft, måske .... 3-4 gange i alt! ;-) Lækkert! Selvom man i starten godt kunne ønske lidt man havde den kvalme, så der ligesom var andet end bare en positiv test der sagde man var gravid!

Ellers har jeg kun enormt søvnbesvær, og det hjælper ikke at jeg så også er konstant træt hele tiden, øv!

Vores lille prinsesse skal desuden hedde Ida Emilie Petersen, og må sige ... troede aldrig vi blev enige om et navn til hende. :-) Ellers er vi klar til hende. Vi mangler ikke at købe ret meget mere.
- Tror snart min pung skal ligges langt væk, jeg bruger alt for mange penge på hende! Upsssss.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Halløj, jeg er temmelig ny herinde så jeg tænkte, at jeg lige ville fortælle lidt om mig :-)

I dag, er jeg 20 uger henne og ifølge denne side er det halvvejs! Hold da op Allerede! Synes det er godt enormt hurtigt, og synes faktisk bare de næste mange uger skal gå endnu hurtigere!! :-D

Jeg kan slet ikke vente på, at min lille prinsesse (ja, min kæreste og jeg venter os en lille pige) kommer til verdenen engang i slutningen af Januar! Har termin den 23, men nu må vi se hvornår hun har tænkt sig, at hun vil ud.

Egentlig ville jeg høre.... kløen på maven, HVAD GØR I?! Altså, min mave klør forfærdeligt meget - hele tiden! Jeg smører den 3 gange dagligt, og synes bare slet ikke det har nogen effekt!

Det må være det jeg har mest besvær med i min ellers ok. hyggelige graviditet. Jeg har det en smule nemt! Har ingen overdreven kvalme haft, måske .... 3-4 gange i alt! ;-) Lækkert! Selvom man i starten godt kunne ønske lidt man havde den kvalme, så der ligesom var andet end bare en positiv test der sagde man var gravid!

Ellers har jeg kun enormt søvnbesvær, og det hjælper ikke at jeg så også er konstant træt hele tiden, øv!

Vores lille prinsesse skal desuden hedde Ida Emilie Petersen, og må sige ... troede aldrig vi blev enige om et navn til hende. :-) Ellers er vi klar til hende. Vi mangler ikke at købe ret meget mere.
- Tror snart min pung skal ligges langt væk, jeg bruger alt for mange penge på hende! Upsssss.....

Tillykke med milepælen og velkommen til!

Angående kløen, er det pga. strækmærker? Ellers synes jeg du skal kontakte din læge og blive checket for leverbetinget graviditetskløe

Anmeld

5. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, jeg tror nu nok kun det er strækmærkerne der irriterer  Det var i hvert fald det min JM mente det var da jeg spurgte hende til råds første gang jeg var der.

Anmeld

6. september 2011

Nessie

Jamen tillyke med halvvejen

Hvis det bare er strækmærkerne der kløer, er der desværre ikke så meget at gøre ved det. Smøre det godt, og evt. lægge nogle kolde klude på

Anmeld

6. september 2011

Gaia

Jamen tillykke dejligt at være nået 20 uger og det lyder jo til din graviditet har været ganske fredelig hvad angår symptomer. hehe kender godt det med at pungen burde ligges langt væk....synes ikke det blev bedre efter min datter kom min pung vil stadig op lidt for mange gange det er en meget stædig pung jeg har

Anmeld

6. september 2011

TbCp

Velkommen til og stort tillykke
Jeg er selv 20 uger på lørdag, det er en dejlig milepæl at være nået

Jeg klør også en del på maven, men gør ikke rigtig andet ved det end at klø igen

Anmeld

8. oktober 2011

BabyMiracle <3

rikkeregnbue skriver:

Vil bare lige høre om du har fået gjort noget ved kløen? 
Ellers kan du putte en masse baby pudder på, altså, under dine graviditets bukser .. Det skulle meget gerne hjælpe ..  

Anmeld

8. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MajaBaby skriver:

Vil bare lige høre om du har fået gjort noget ved kløen? 
Ellers kan du putte en masse baby pudder på, altså, under dine graviditets bukser .. Det skulle meget gerne hjælpe ..  

Okay, mange tak  Men tja jeg smører nu bare med creme og det synes jeg er begyndt at hjælpe en smule

Anmeld

8. oktober 2011

wmillapigenw

velkommen til! det må være dejligt at være nået halvvejs! og tillykke med spiren!

Anmeld

8. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

wmillapigenw skriver:

velkommen til! det må være dejligt at være nået halvvejs! og tillykke med spiren!

Mange tak, selvom det nu alligevel er 4 uger siden jeg oprettede denne hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.