Øhm... Jeg er noget i tvivl nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde kun min vandrejournal med til begge fødsler (2007 og 2009)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mira0911

Okey, tak for hjælpen... Tror jeg pakker dem ned, så er de med, hvis nu de skal se dem eller noget andet... 

Anmeld

6. september 2011

inpe

Mira0911 skriver:

Den erklæring har vi fået at vide vi ikke skal have med... 

vi havde kun vandrejournal med, omsorgserklæring og dåbsattester havde vi ikke med. omsorgserklæringen skal afleveres hos præsten i jeres sogn alt ligger mere eller mindre digitalt i dag.

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

inpe skriver:

vi havde kun vandrejournal med, omsorgserklæring og dåbsattester havde vi ikke med. omsorgserklæringen skal afleveres hos præsten i jeres sogn alt ligger mere eller mindre digitalt i dag.

Ja det er jo det... præsten sagde også pænt til min kæreste da han var over efter sin dåbsattest at ansvars - omsorgerklæringen skulle hun have senest 14 dage efter fødslen... 

Anmeld

6. september 2011

LinLin

Mira0911 skriver:

Da jeg fødte Julie skulle vi have dåbsattester med på fødegangen... 

Og synes ikke jeg kan hitte rede i det denne gang... Om man skal have dem med eller ej? 

Nogle der ved noget? 

Hvor mærkeligt... Jeg har født i 2006 og 2010 og har ikke haft med nogen af gangene

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

DAs mor skriver:

Hvor mærkeligt... Jeg har født i 2006 og 2010 og har ikke haft med nogen af gangene

Synes også det virker mærkeligt.. Da jeg ventede Julie i 2009, fik vi at vide at vi skulle huske disse papir... 

Anmeld

7. september 2011

inpe

Mira0911 skriver:

Ja det er jo det... præsten sagde også pænt til min kæreste da han var over efter sin dåbsattest at ansvars - omsorgerklæringen skulle hun have senest 14 dage efter fødslen... 

Det er også rigtigt, vi blev ringet op af præsten, fordi vi ikke havde fået den afleveret den første uge, og fik at vide at hun bare skulle have den senest 14 dage efterfødsel, og så fik vi også at vide at alle 4 datoer skal være ens, så der fik vi travlt med at få lavet en ny.

Anmeld

7. september 2011

Den lykkelige

Bare vandre journal

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

Vi havde dem ikke med... Heller ikke det der faderskabs-halløj... Og de spurgte slet ikke efter nogle ting... Hehe

Anmeld

7. september 2011

Mira0911

Jeg takker endnu engang for hjælpen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.