Er det ikke helt vildt rart???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kom jeg lige til at stene over, at ALLE indlæggene i en tråd er åbne, når man svarer på en tråd, så man lige kan skimme dem igennem?...

Jeg kan godt mærke, jeg rigtig meget kan falde til i brugerfladen herinde Det er altså bare skønt...

For det tog bare så lang tid at læse svarene igennem i en tråd, på nb, fordi man skulle åÅÅÅBNE alle sammen og veeeeeeeeeeente... osv... Suk.

Jeg savner det faktisk slet ikke. Jeg syntes bare, det er så fedt, at vi dumper ind sådan med tiden, så vi er samlet alligevel

Nå, det var bare et kvæk. Jeg skal i den grad i bad. Skal ud og spise frokost med svigermor og svigerfar, der er på udgang fra sygehuset... I 2 timer... Men det er bedre end ingenting!!!

Zafir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Susan1978

halløjsa alle

så er vi vendt tilbage fra syden.. og for pokker hvor er vi trætte.. Jannik har kørt hele natten og jeg har blundet lidt..

Jannik sover nu og jeg sidder lidt her mens Ea ser fjernsyn og Emil sover.. men for pokker jeg ku også godt sove.

Men altså tøser, det er da vildt at se hvor meget i har skrevet, det havde jeg slet ikke regnet med.. FEDT.

Stor hilsen fra Susan og resten af familien.

Anmeld

17. januar 2009

Tina2

Må sige jeg har vænnet mig utrolig hurtigt til denne side:-) Synes det er super fedt man ikke skal sidde og vente i evigheder pga en skod server!!!!!

Så jeg bruger en del tid herinde, he he.....

Anmeld

17. januar 2009

tumle81

Jeg må blankt indrømme at jeg slet ikke har været på netbaby i flere dage nu

Denne side er bare SÅ meget nemmere at gå til, og så er det fedt at det går så meget hurtigere, både med at skrive men især også at læse de andres indlæg til siden

Knus Kathrina

Anmeld

18. januar 2009

Fines mor

Ja det går lidt hurtigere herinde, for man gider ikke bruge den kostbare tid man har til at sidde og vente. Måske også derfor man ikke førhen har orket at skrive indlæg.. man forsøger at kæmpe sig igennem.

Helle

Anmeld

18. januar 2009

Susan1978

I LOVE YOU...

Anmeld

21. januar 2009

Tina Andersen

he he
Jeg har faktisk helt droppet Nb. Mon de savner os? men det er er altså noget nemmere og fedt at man ikke skal vente i 1000000 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.