Så kom der flere billeder fra vores bryllup! Max SPAM :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Nessie

Tillykke med brylluppet

Hvor så I smukke og glade ud

Og flot bil i kørte i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Jibbe

Tillykke med brylluppet! Er det ikke ude i tolne Skovpavillion!? Min veninde holdte deres bryllup derude ugen før, det var dem som lavede de runde borde :-)

Anmeld

6. september 2011

Jibbe

Hehe de blev også gift i samme kirke!

Anmeld

6. september 2011

AnnaK89

Jibbe skriver:

Tillykke med brylluppet! Er det ikke ude i tolne Skovpavillion!? Min veninde holdte deres bryllup derude ugen før, det var dem som lavede de runde borde :-)

De runde borde? Altså efter sådan en fest, bliver at ryddet og man skal selv sætte det op som man vil. De runde borde fandt vi selv, dem har de fast derude.

Anmeld

6. september 2011

B&J

Hvor er du bare super smuk og sikke en kjole wow altså.. håber virkelig i have en super dejlig dag, for det så romantisk og hyggeligt ud

Anmeld

6. september 2011

Stjernestoev

Stort tillykke
Du ser rigtig smuk og lykkelig ud!

Anmeld

6. september 2011

Jibbe

AnnaKJ skriver:

De runde borde? Altså efter sådan en fest, bliver at ryddet og man skal selv sætte det op som man vil. De runde borde fandt vi selv, dem har de fast derude.

De har dem fast derude nu, men de havde dem ikke før. Gommen til brylluppet lavede dem og lod dem stå derude da de ikke havde noget at bruge dem til Jeg var med at til at klargøre hele dagen op til og det er nogle af vores bedste venner. Men skønt at de allerede blev brugt ugen efter
Det ser ihvertfald ud til at have været en fantastisk dag

Anmeld

7. september 2011

Georgia

AnnaKJ skriver:

Har nu ventet i over 2 mdr på at vi fik nogle billeder fra vores bryllup - nu er de endelig kommet, så kan jo ikke lade være med at dele med jer

Forbered jer på sååååååå mange billeder

Brylluppet fandt sted 25-6-2011

SMUKT - tillykke!!
Jeg har lige skrevet en privat besked til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.