Er det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Allesammen.

Min søn er 15 mdr gammel, og da han vågner rigtig mange gange hver nat har vi besluttet os for at fjerne flasken, da vi har en mistanke om at det er den der gør at han vågner.. eller vanen altså.

Han bruger ikke sut, og han kan ikke se meningen med bamser, sutteklude, noget der dufter af mor, osv. Derfor har vi ik rigtig noget at erstatte den med andet end kys og kram. Og det får han masser af.

I dag startede vi så, vi lagde ham i barnevognen som altid kl. halv 1, og han græd indtil kl. 4 hvor jeg både har haft ham inde i sengen, vugget ham nusset ham, osv. han gav bar ik op og det endte med jeg tilsidst måtte ta ham op fordi han jo sku ha noget mad. Så startede det forfra igen, her kl halv syv hvor han kom i seng, han går helt amok og rejser sig op inden jeg når at ligge ham ned igen, skubber mine hænder væk, og hyler bar...intet virker!

Jeg prøver at gå frem og tilbage et par gange og sige godnat, virker ik..... Nu er han heldigvis faldet i søvn, da far var inde og synge, (hvilket han SLET ikk vil ha jeg gør) og nu sidder jeg bare tilbage og føler mig totalt fiasko.

Hvad fanden gør man? Skal man bare holde ved og så lade ham hyle? mit hjerte kan bare ikke bærer det. og hvad gør jeg om dagen? og hvad hvis det kun er far der kan og han ik er hjemme?

Sorry det blev lidt langt, men sidder bare virkelig og føler mig som en dårlig mor......... nogen der har prøvet lignene og har en solskinshistorie eller den gyldne metode?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

hekran

Anonym skriver:

Hej Allesammen.

Min søn er 15 mdr gammel, og da han vågner rigtig mange gange hver nat har vi besluttet os for at fjerne flasken, da vi har en mistanke om at det er den der gør at han vågner.. eller vanen altså.

Han bruger ikke sut, og han kan ikke se meningen med bamser, sutteklude, noget der dufter af mor, osv. Derfor har vi ik rigtig noget at erstatte den med andet end kys og kram. Og det får han masser af.

I dag startede vi så, vi lagde ham i barnevognen som altid kl. halv 1, og han græd indtil kl. 4 hvor jeg både har haft ham inde i sengen, vugget ham nusset ham, osv. han gav bar ik op og det endte med jeg tilsidst måtte ta ham op fordi han jo sku ha noget mad. Så startede det forfra igen, her kl halv syv hvor han kom i seng, han går helt amok og rejser sig op inden jeg når at ligge ham ned igen, skubber mine hænder væk, og hyler bar...intet virker!

Jeg prøver at gå frem og tilbage et par gange og sige godnat, virker ik..... Nu er han heldigvis faldet i søvn, da far var inde og synge, (hvilket han SLET ikk vil ha jeg gør) og nu sidder jeg bare tilbage og føler mig totalt fiasko.

Hvad fanden gør man? Skal man bare holde ved og så lade ham hyle? mit hjerte kan bare ikke bærer det. og hvad gør jeg om dagen? og hvad hvis det kun er far der kan og han ik er hjemme?

Sorry det blev lidt langt, men sidder bare virkelig og føler mig som en dårlig mor......... nogen der har prøvet lignene og har en solskinshistorie eller den gyldne metode?????

Jeg har ikke SVARET, men kan ikke lide, at man rækker ud efter hjælp og at der så ikke er noget at hente 

Jeg købte 'sov igennem uden gråd' i går i Bilka for den nette sum af 69 kroner og leder desperat efter svar i den. Jeg har STORE problemer med Helena på 3 mnd som ikke kan sove mere end 15 ad gangen om dagen. 

Det er nok nemmere at indføre puttetid når de er små, men det hjælper dig jo ikke. Sover han i barnevognen om natten?

Vi gik hårdt til værks med vores ældste søn, da han som 12 mnd gammel pludselig ikke ville sove om aftenen. Jeg lagde ham ned og sang to sange for ham og sagde godnat og gik. Han blev ked af det og græd, så jeg gik ind igen og satte mig på gulvet med ryggen til sengen og nynnede 'hans' sange, så han vidste jeg var der. Det tog over en time at få ham til at falde i søvn de første aftener. Derefter faldt det ned til 20 minutter

Jeg føler sådan med dig! Det slider på overskuddet og samvittigheden!

Anmeld

7. september 2011

kirsti

Standhaftighed belønner sig ihvert fald -tag det fra en med verdens stedigste hidsigeste rødhårede unge LOL ellers prøv at tynd mælken op med vand og øg mængden af vand gradvist så den bliver tyndere og tyndere nogle bliver til sidst trætte af det...

I kan også prøve at give ham mindre og mindre mælk i flasken således at han vendes til at drikke mindre og mindre og til sidst tage den fra ham, eller lade ham have den tom hvis den er tryg at have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.