Æl udebliver den når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Har tænkt lidt over, om ens ægløsning udebliver hvis man er blevet gravid førend den skulle være kommet? Jeg plejer altid at vide hvornår jeg har æl, da mit udflåd bliver lidt mere mælkehvidt,, og elastisk. Men denne gang har vi ugen op til hvor jeg skulle ha æl haft rimeligt meget hygge. Kan min æl så yd live fordi jeg er blevet gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Har tænkt lidt over, om ens ægløsning udebliver hvis man er blevet gravid førend den skulle være kommet? Jeg plejer altid at vide hvornår jeg har æl, da mit udflåd bliver lidt mere mælkehvidt,, og elastisk. Men denne gang har vi ugen op til hvor jeg skulle ha æl haft rimeligt meget hygge. Kan min æl så yd live fordi jeg er blevet gravid??

Ja hvis du er blevet gravid, kommer der jo ingen ÆL da ægget så er blevet befrugtet

Anmeld

7. september 2011

Muffinmus

måske lidt forvirret.

Men spørger du fordi du IKKE har fået din mens og tror du er gravid nu??

eller fordi du HAR fået din mens, men alligevel tror du er gravid og flere uger henne nu??

Eller fordi du spørger om du IKKE får æl fordi du er blevet gravid i den her cyklus EFTER mens?

Anmeld

7. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis du havde ægløsning, når du allerede er gravid, så ville det blive noget værre rod med en graviditet oveni 

Hvis du er i tvivl om dit ægløsningstidspunkt, så test for det i stedet for (ÆL-udflåd er i øvrigt ikke mælkehvidt, det er helt klart, men ganske rigtigt elastisk).

Anmeld

7. september 2011

modesty

Øhm... Altså, du kan jo ikke blive gravid uden at der først har været ÆL. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.