Ilse Jacobsen eller Hunter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Stine85

Hej Alle sammen....

Ja som overskriften siger??

Jeg har besluttet at det nu er mig der skal forkæles med nye gummistøvler - men hvilke?

Del gerne ud af erfaringer tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Troldemommi

Jeg kender ikke Ilse Jacobser støvlerne da jeg har fået mine Hunter Gummistøvler uden at ønske mig dem, men nu er jeg virkelig glad for dem, og så er det lidt smart at man kan få en tyk sok til at have på inderunder støvlerne så de også kan bruges til en vinter støvle sokken går nedover det øverste af støvlem det syntes jeg ser lidt smart ud :-)

Monica

Anmeld

5. september 2011

Alba

p.g.a af udseende ville jeg vælge I.J istedet for hunter, synes at sidst nævnt er meget grimme i stilen og loge'et.

I.J er til gengæld meget behagelige at have på så derfor har jeg I.J.

Anmeld

5. september 2011

L.J.L

Stine85 skriver:

Hej Alle sammen....

Jeg har besluttet at det nu er mig der skal forkæles med nye gummistøvler - men hvilke?

Jeg har altid selv haft hunter, så dem vil jeg anbefale

Anmeld

5. september 2011

lhn89

Jeg ELSKER mine Hunter! Det er super dejlige og sidder perfekt!

Elsker deres design, enkelt og praktisk, hvorimod jeg ikke er så vild med Ilse Jacobsen. Men det er jo selvfølgelig smag og behag

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

5. september 2011

Stine85

tak alle sammen. er bare så meget i tvivl, da jeg ikke har haft nogen af dem før....

men tror det ender med Hunter,

Anmeld

5. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har snart haft mine Ilse Jacobsen gummistøvler i snart 2 år - de er bare super! Kan varmt anbefales

Hunter kender jeg ikke til som sådan, men hvis man kigger udseendemæssigt på dem modsat IJ, så synes jeg man får 10 gange smartere støvle ved IJ

Anmeld

5. september 2011

MajseMaja

Stine85 skriver:

Hej Alle sammen....

Jeg fik et par mørkebrune af min kæreste i julegave, og de er bare guld værd, er så glad for dem. De er super nemme at komme i og gå i og de holder godt virker det som om. Der er for i dem, hvilket jo kan være en fordel og ulempe, ved ikke om findes uden for? Håber du kan bestemme dig for det er to lækre støvler i vidt forskellig stil..

Anmeld

5. september 2011

Sommersko

synes hunter er smallere, så dem havde jeg svært ved at komme i, da mine lægge er lidt store.

ilse jacobsen derimod - fantastisk at have på + der er plads til læggen + man også kan få tyk sok til.. de har været på min ønskeseddel 1 år nu, så håber virkelig snart at nogen forbarmer sig over mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.