tag en test imens menses.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2011

schmolke

hej allesammen ville høre om nogle af jer vidste om man kan tag en test imens du har din menses. skulla ha' haft det for 7 dage siden har først fået det nu, startede med at kun drypblode kan jeg godt tag testen imens det er der eller skal jeg vente til efter ?? håber i kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Nessie

Jamen hvis du HAR fået din mens, er du jo højst sandsynligt ikke gravid
Men ellers ville jeg da vente til det var overstået

Anmeld

6. september 2011

havana

Det kan du godt, men det er da jo næsten ingen grund til

Anmeld

6. september 2011

schmolke

den er kommet en uge for sent og man kan sagtens være gravid selv om man får sin menses. for sent... det blødet også kun en dag det er meget mærkeligt men tak

Anmeld

6. september 2011

morethanperfect

schmolke skriver:

hej allesammen ville høre om nogle af jer vidste om man kan tag en test imens du har din menses. skulla ha' haft det for 7 dage siden har først fået det nu, startede med at kun drypblode kan jeg godt tag testen imens det er der eller skal jeg vente til efter ?? håber i kan hjælpe mig...

Jeg har tænkt det samme .. Der er jo faktisk mange der får det selvom de er gravide .. Mig for eks.

Anmeld

6. september 2011

Loan

Jeg havde min mens fuldkommen normalt de første 3 mdr i min graviditet, så det kan godt lade sig gøre at du er gravid.

- Man kan altid teste for en sikkerhedsskyld

Anmeld

6. september 2011

baby84

schmolke skriver:

Synes du skulle vente en uge. Tænkt hvis det nu er en BIO der alligevel ikke blev der. Så ville testen måske vise positiv, for derefter længsomt at blive negativ igen

Med andre ord kan du ikke 100% regne med en test på dette tidspunkt når du har fået din mens så derfor synes jeg du skal vente lidt og se. Hvis du så tester positivt om en uge er den sikkert god nok.

krydser for positiv test

Anmeld

6. september 2011

schmolke

tak allesammen for jeres råd og viden.. har også regnet med at tage testen efter .. men skal ha' den taget snart fordi gør til karate og det kan jeg jo ikke rigtig tage til hvis jeg er gravid..

Anmeld

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

schmolke skriver:

tak allesammen for jeres råd og viden.. har også regnet med at tage testen efter .. men skal ha' den taget snart fordi gør til karate og det kan jeg jo ikke rigtig tage til hvis jeg er gravid..

Hvis du er gravid, vil du nok kunne teste positivt nu, selv om du har pletblødt. 

Anmeld

6. september 2011

schmolke

okay tak.. det ville jeg overveje ellers må jeg bare lige vente et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.