Anbefal en god sangbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.999 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Smilendesussi

Jeg mangler simpelthen en ordentlig sangbog - en med billeder og farver samt selvfølgelig tekst og noder i. Vi har lige nu de små synger, men den er da ærlig talt ikke for de små (i hvert fald ikke den udgave, vi har). Der er ingen farver i og er ret kedelig mht. valg af sange. Jeg har lånt lystige viser for børn af min mor, men vil rigtig gerne have en rigtig god sangbog selv.

Så hvilken kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

AndreasMor84

Smilendesussi skriver:

Jeg mangler simpelthen en ordentlig sangbog - en med billeder og farver samt selvfølgelig tekst og noder i. Vi har lige nu de små synger, men den er da ærlig talt ikke for de små (i hvert fald ikke den udgave, vi har). Der er ingen farver i og er ret kedelig mht. valg af sange. Jeg har lånt lystige viser for børn af min mor, men vil rigtig gerne have en rigtig god sangbog selv.

Alberte har lavet en fin bog med masser af sange og noder.. kan selvfølgelig bare ikke lige huske titlen på stående fod..

Anmeld

5. september 2011

TbCp

Fagtesange for de små, mener jeg den hedder, den er rigtig god. Jeg fandt den i Kvickly til 50 kr. Ellers åh abe sangbogen

Anmeld

12. september 2011

Meilby

Vi har Åh Abe sangbog + cd boks og begge dele er vi super glade for Vi bruger især sangbogen rigtig meget, og har den fremme hver dag

Anmeld

12. september 2011

camillakrath

Smilendesussi skriver:

Vi har åh-abe sangbogen og cd boksen til. Vi er så glade for den, og bruger den hver dag, hvor vi synger og danser

Anmeld

9. december 2011

HelenaAndersen

vi skråler de små synger bogen igennem gang på gang;-)

Anmeld

9. december 2011

lio

jeg har med stor succes "Alberte, synger med de små" den er også en 2'er men den første bruges flittigt når niecer kommer og overnatter og der er sange til forskellige anledninger, pt. synger vi dem i juleafsnittet.

Anmeld

9. december 2011

lio

Meilby skriver:

Vi har Åh Abe sangbog + cd boks og begge dele er vi super glade for Vi bruger især sangbogen rigtig meget, og har den fremme hver dag

den er også god... der er bare en del jeg ikke kender så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.