En tur i netto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Smilendesussi

En dag, hvor jeg handlede i netto, ser jeg en lille dreng med sin far. Drengen går selv og det passer lige med, at jeg går i hælene af ham gennem rækkerne af varer. På et tidspunkt møder vi så faren og drengen siger lettere skræmt: "far far damen følger efter mig".

Godt nok var det inden jeg selv fik Liva, men jeg fulgte altså ikke efter ham på en spookey måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Holbæktrunten

Smilendesussi skriver:

En dag, hvor jeg handlede i netto, ser jeg en lille dreng med sin far. Drengen går selv og det passer lige med, at jeg går i hælene af ham gennem rækkerne af varer. På et tidspunkt møder vi så faren og drengen siger lettere skræmt: "far far damen følger efter mig".

Godt nok var det inden jeg selv fik Liva, men jeg fulgte altså ikke efter ham på en spookey måde

Haha 

Anmeld

5. september 2011

Nessie

Ha ha ha Stakkels dreng, har følt sig forfulgt i Netto

Anmeld

5. september 2011

Smilendesussi

ja, jeg tror ikke han har nået at plage efter slik, han ville sikkert bare ud derfra

Anmeld

5. september 2011

Mi

Hahahah Stakkels dreng. Han har fået traumer for livet

Anmeld

5. september 2011

Muffin_girl

Smilendesussi skriver:

Hahah

Anmeld

5. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Hahaha... Åh hvor sødt altså.

Hvor gammel var han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.