I tvivl om hvad der sker i min krop lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Kan ikke finde ud af at aflæse min krops signaler. Måske er det bare ingenting. Starter med at sige jeg er 36+ i dag.

Men synes jeg har haft mange plukveer i dag, og flere gange mens-smerter i lænden, som også flere gange har været på samme tid som plukveerne. På samme tid har jeg endnu mere ondt i understellet end normalt, føler knap jeg kan gå. Og nu her da jeg var på WC, kiggede jeg lige på papiret, da jeg havde tisset, og synes jeg så noget mørkt blod-agtig noget, men jeg havde jo ikke taget papiret op for decideret at kigge på det, så jeg fik det smidt ud i toilettet, inden jeg nåede at se nærmere på det. Prøvede at tørre mig igen, og der var lidt bittesmå blodpletter, men jeg skal ikke kunne sige hvad det var...

Jeg er bare i tvivl om hvad der sker. Kan det bare være ingenting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Anonym trådstarter

damer?

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Kan ikke finde ud af at aflæse min krops signaler. Måske er det bare ingenting. Starter med at sige jeg er 36+ i dag.

Men synes jeg har haft mange plukveer i dag, og flere gange mens-smerter i lænden, som også flere gange har været på samme tid som plukveerne. På samme tid har jeg endnu mere ondt i understellet end normalt, føler knap jeg kan gå. Og nu her da jeg var på WC, kiggede jeg lige på papiret, da jeg havde tisset, og synes jeg så noget mørkt blod-agtig noget, men jeg havde jo ikke taget papiret op for decideret at kigge på det, så jeg fik det smidt ud i toilettet, inden jeg nåede at se nærmere på det. Prøvede at tørre mig igen, og der var lidt bittesmå blodpletter, men jeg skal ikke kunne sige hvad det var...

Det kan sagtens være ingenting - men det KAN også lyde som om der er noget i gærde, og du snart får din baby at se... 

Gid det var mig, er nu 41+1 og der er ingen tegn på at der er ved at ske noget...

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det kan sagtens være ingenting - men det KAN også lyde som om der er noget i gærde, og du snart får din baby at se... 

Gid det var mig, er nu 41+1 og der er ingen tegn på at der er ved at ske noget...

Vi kan godt bytte, synes liiiiiige det er en lille tand for tidligt.. Det er bare så svært at aflæse kroppens signaler! Sender dig lige en masse vestøv

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Vi kan godt bytte, synes liiiiiige det er en lille tand for tidligt.. Det er bare så svært at aflæse kroppens signaler! Sender dig lige en masse vestøv

Tak skal du have - jamen du må hjertens gerne få et par uger af mig 

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Jeg synes efterhånden at have læst mig til, at det altid kan være ingenting og gå i sig selv igen. Men hvis det fortsætter så kunne det da være optræk til en fødsel. Men har også hørt at den sidste tid er meget præget af kraftige plukveer og smerter, der modner kroppen til fødslen.

Så hvis det ender med at gå i sig selv, så forhåbentlig har det ikke været for ingenting, men har modnet dig en smule

Har slet ikke prøvet det - men har de sidstepar dage læst ALT for meget om tegn på fødsel osv..

Anmeld

5. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvis du er i tvivl så ring hellere til FG.

Det kan være din krop forbereder sig eller er ved at gå i fødsel, men du kan faktisk også have blærebetændelse..så et tjek på FG var måske ikke så dumt endda...som du selv siger..det ville være ok, hvis du bare gik 14 dage længere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.